Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (9412 totalt) |
Skulle aldrig skrivit om det fina vädret, nu verkar det bli regn igen... Men det är ju några dagar kvar, så det kan ju ändras igen.
![]() _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||
Re:
Om Jon slänger på regndäcken istället så ska det nog ordna sig. ![]() _________________ VW Golf Alltrack -20 |
||
Hej! Nu har jag köpt och tagit över Björn Halls plats till på lördag. Kommer med min m3e30! Ska bli sjukt kul, håller tummarna för bra väder.
_________________ Niklas Björse M3e30 såld Porsche 911 -78 såld Porsche 997s -06 Bmw E36 rallycross 2150 |
||
Jag tar med en 24" datorskärm. Får se hur långt ifrån man kan se tiden på den, antagligen inte upp till hangaren. Men det viktiga är att föraren ser sin tid när de är på väg ut på nästa varv.
![]() Om någon har ett litet partytält så får ni gärna ta med det. Tänkte ha det över tidtagningsutrustningen och skärmen, då är lättare att se på skärmen i skugga. Tror dock att det finns ett parasoll i Bilsport-släpet. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||
Jag har ett partytält av engångstyp som redan varit uppsatt 3 ggr... Det tar på det psykiska välmåendet att sätta upp det... Jag kan ta med det, men nån annan får ta med det hem då jag måste dra lite innan 17 tyvärr. Jag vill inte ha det tillbaka...
Ska bli kul imorrn, testar lite nya teorier med hjulvinklar, ska se om det blir snabbare eller långsammare:) _________________ Magnus Strömberg MR2 AW11 |
||
Ja, ta med tältet så får vi se om det är lönt att sätta upp det. Ska ju blåsa en del, så det kanske inte går att ha det uppe. Kan iofs fästa det i mina r-däck.
![]() _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||
Re:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Magnus Strömberg MR2 AW11 |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (9412 totalt) |