Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
1621 besök totalt |
Uthyres: Ledig plats i Canard Racing Ginetta G20 SLC 8h
Plats finns i en Ginetta G20 för Sviesta tävlingen den 13 juni 2015. De ordinarie chaufförerna har fullt upp med annat denna helg därav lediga platser. Kom med förarutrustning och SMA licens (engångs kan lösas på plats) och kör ! Jag/teamet löser allt annat. Vi har kört 2 tävlingar hittills och ligger 2a i klassen och 4 totalt. Ring för fler frågor! här är film från Gotland när jag kör träningen! https://youtu.be/U8FXkJLpNpg mvh Niklas 0709-630417 niceengineering@telia.com _________________ Niklas johansson The Hardest cars to chase are GERMEN CARS- L.A.P.D |
spännande
Hej. Bilen är spännande ![]() Vi tog beslutet att bara köra 3an och 4an för att minimera antalet växlingar eftersom vi kör i 8h. Bilen är helt original som G20 ska vara. Så jag har faktiskt inte koll hur utväxlingen är på låda och diff. Det går och klämma till en bättre tid om man hade gått ner på 2an. Men det är ju som sagt långlopp. Mvh Niklas _________________ Niklas johansson The Hardest cars to chase are GERMEN CARS- L.A.P.D |
plats
Ledig plats finns till Karlskoga den 22a augusti. Hör av er för mera infornation. Mvh Niklas 0709-630417 niceengineering@telia.com _________________ Niklas johansson The Hardest cars to chase are GERMEN CARS- L.A.P.D |
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
1621 besök totalt |