Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
3763 besök totalt |
2015-08-30 Challenge konbana Lunda Flygfält
Hej i sommarvärmen och/eller sommarregnet. Nu börjar allvaret igen och många har börjat jobba efter semestern. Challenge drar igång med första höstkörningen söndagen den 30/8. Sen kör vi höstens sista körning ganska snabbt inpå lördagen den 12/9. Vi kör den lite tidigare i år med hopp om att få lite varmare och bättre väder. Din anmälan gör du som vanligt på vår hemsida. Observera att det är krav på licens och endagslicens finns till försäljningen om du inte redan skaffat årslicens. |
||||
Förtydligande om licensen
Förtydligande: Det är SMA-licensen som behövs. För mer information se http://www.svenskamotorsportallianse |
||||
Hoppas inte alla bilar har rostat ihop i garagen mtp sommarvädret vi har varit begåvade med i år
![]() Nåja, det kanske är lite bättring på g nu när vi drar igång igen ![]() _________________ Arto Rajakangas miles per gallon ![]() ![]() ![]() |
||||
Re:
Tack för frågan och tipset Anders. Vi ska se vad vi kan ordna på hemsidan. Till den 30/8 har vi följande 8 bilar anmälda så här långt: Peugeot 306 GTI Opel Speedster BMW Z3 Coupe Saab 900 BMW 135 BMW 318 IS Porsche Cayman S MINI Cooper S Det finns alltså många platser kvar så passa på att anmäla er. |
||||
Re:
Nu har jag publicerat anmälda bilar på vår hemsida och på facebook. |
||||
Va bra, då har man ju lite koll nudå.
Bra att det läggs upp på vanliga sidan också, för jag har inte facebook då det slukar för mycket tid ![]() Jag ska bara dubbelkolla mitt och frugans schema så anmäler jag mig också. _________________ Anders Broman Honda S2000 Vortech |
||||
Re:
Välkommen Anders. Kul att det fanns en lucka i schemat. Vi har nu följande 11 bilar anmälda: Peugeot 306 GTI Opel Speedster BMW Z3 Coupe Saab 900 BMW 135 BMW 318 IS Porsche Cayman S MINI Cooper S Porsche 996 4S Honda S2000 Evo VIII Välkomna! |
||||
15 anmälda
Nu börjar anmälningarna rulla in och just nu har vi följande 15 bilar anmälda: Peugeot 306 GTI Opel Speedster BMW Z3 Coupe Saab 900 BMW 135 BMW 318 IS Porsche Cayman S MINI Cooper S Porsche 996 4S Honda S2000 Evo VIII BMW E30 V8 Honda Prelude Seven BMW M4 alt AUDI TTRS Välkommen du också! |
||||
En vecka kvar till premiären - 16 bilar anmälda
Hej. Om en vecka är det dags för höstpremiären och vi har idag följande 16 bilar anmälda: Peugeot 306 GTI Opel Speedster BMW Z3 Coupe Saab 900 BMW 135 BMW 318 IS Porsche Cayman S MINI Cooper S Porsche 996 4S Honda S2000 Evo VIII BMW E30 V8 Honda Prelude Seven BMW M4 alt AUDI TTRS BMW Z4 4 platser kvar alltså, så passa på att boka din plats. |
||||
Re:
About time Anders, då ses vi på Lunda, kul ![]() ![]() Annars var det ovanligt lugnt med postning i den här tråden, verkar vara "hemliga deltagare" den här gången ![]() _________________ Arto Rajakangas miles per gallon ![]() ![]() ![]() |
||||
Jepp, dock så blev jag lite less då jag hade hoppats på att hinna få hem mina nya öhlinare.
Så det blir gamla uppsättningen med däck från 2010 som jag marinerat i diesel och lacknafta för att få liv i dem haha. jag har iaf fått på en lite snällare utväxling så att jag slipper varva ur i tid och otid, ska väl förhoppningsvis inte gå på varvstoppen och smälla så att ljudmätargubben blir missnöjd. jag har inte rört bilen sedan sista lundakörningen, så det ska bli jäkligt kul att få komma och leka lite med er ![]() _________________ Anders Broman Honda S2000 Vortech |
||||
jo jag är ordentligt rattrostig, så jag kommer att sätta ribban rätt lågt.
planen är väl att få på öhlinarna så snabbt jag får dem och börja ställa in dem och göra en corner weight och fyrhjulsinställning. Jag misstänker att framvagnen inte är helt 100 intälld efter att jag bytte motor och släppte på allt. Men med nya coilovers och allt inställt och nya däck så ska jag nog lyckas få en hyfsad tid hoppas jag, men det blir ju först nästa sommar...då jag planerar att köra alla lundakörningarna. Men nu på söndag ska det bli kul att träffa lite folk och få köra lite, sedan skiter jag i om det blir ![]() ![]() ![]() _________________ Anders Broman Honda S2000 Vortech |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
3763 besök totalt |