Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
920 besök totalt |
Sökes: Instruktör ring knutstorp
Hej. Jag söker som rubriken säger efter någon som kan tänka sig att vara lite instruktör åt mig första dagen jag ska ge mig på knutstorp. Dagen det gäller är 9 okt och anledningen att jag vill ha en instruktör med är bara för att få en liten genväg in så man slipper ligga och leta spår och så hela dagen utan kan börja leta lite tid redan första dagen istället. För dagen efter smäller det och tävlingen är i full gång. Om du som instruktör har erfarenhet av att köra banan med Bmw är det klart meriterande då attacken skall utföras i en Bmw E36 modifierad för bana. Tveka inte att höra av er. Är absolut ingen expert på bankörning så alla generella tips är också väldigt välkomna. Mvh Andreas Ivarsson _________________ Andreas Gottfridsson Tanu.se 1:a 2018 Club Challenge 4:a 2017 Club Challange 6:a 2016 Club Challenge 2:a 2014 club Facebook.com/TimeAttackTeam91 |
||
Hej,
Jag kan tänka mig att hjälpa dig om du bjuder mig på en glass och soppan för att åka dit till och från Höganäs. Mjukglass är det som funkar bäst. Jag är inte så snabb på Knutan som dom stora killarna men ska nog kunna ge dig ett tips eller fem. ![]() _________________ Mikael Blixt BMW M3 3,2 -98 2016 - 2:a BMW CUP Special 2015 - 3:a BMW CUP Special 2015 - Årets Rookie BMW CUP |
||
Re:
![]() ![]() _________________ Fredrik Rapp BMW E21 -78 Toyota Corolla -75 Toyota Supra -84 |
||
Re:
Låter som ett erbjudande för bra för att tacka nej till. Tar resten på PM _________________ Andreas Gottfridsson Tanu.se 1:a 2018 Club Challenge 4:a 2017 Club Challange 6:a 2016 Club Challenge 2:a 2014 club Facebook.com/TimeAttackTeam91 |
||
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
920 besök totalt |