| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES:SÅLD Honda CRX ED9 VTEC 1989
|
3882 besök totalt |
|
SÅLD TILL EN REJSIAN Tänkte se om någon vill ta över min Honda då jag inte hittar ork till att göra den iordning. Det är en 1989 års CRX ED9 med en B16A1 (160hk) motor samt låda monterad. Chippad och helsystem monterat. Nytt kyl. Ny Fördelare. Nya drivaxlar. Kamrem, vattenpump, spännare. Planat toppen 0.07mm. Tätningar till V-tec solenoid nybytta. Ny huvudcylinder, (Fel storlek så lång pedalväg men nyper bra) Hjulinställning (Vianor) Chassit har BC-Coilovers samt justerbara övre länkarmar bak. Justerbara övre länkarmar fram ligger i låda för montering. Stålomspunna ledningar till bromsarna. Följer med massor med delar. Intergra insug. Större spjällhus. Hondata ECU. Topp. Nya hjullager. Och massa annat krafs. Det som behövs ordnas inför en besiktning är. Ny kattalysator. (Gamla trasig pga toppläcka) Laga höger tröskel. Laga/Tejpa skärmar. Skivor bak är fula. Startar kanon, går att köra/provköra. Rejsa Pris: 10.000kr Säljes med plåtfälgar och vinterdäck. Skick sms eller PM till att börja med. 073 0736-784331
|
||
|
|
||
|
_________________ Fredrik Heijel www.hondaklubben.com Super Seven Suzuki Swift Sport -14 Toyota Rav4 Gazoo Racing -24 Civic -00 BilsportSS 1.24.12 såld
|
||
|
|
||
|
utan problem. Ser folk en såhär billig CRX kommer de flyga pm på dig.
Skulle gissa du kan få 15 för den lätt också. Sålde en b16a2 swappad EG civic för 14 och den var inte alls lika välutrustad som denna Bara dämparna är ~8000kr
_________________ Johan Hedlund |
||
|
Re:
Ptja. Ser jag det till delarna så ger jag nästan bort bilen. Men den står bara och ser ledsen ut här hemma. |
||
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
|
3882 besök totalt |