Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1098 besök totalt |
Hur ser er bil ut?
Tänkte man kunde slänga ut en bild på bilen och sen skriva lite info om den/dom? Så har vi större chans att känna igen varann på träffar/evanemang. (För er som inte kan lägga ut bilden så kan ni maila den till mig så kan jag lägga på min ftp så skickar jag adressen åt er sen. Millis_81@hotmail.com) _________________ Camilla Larsson |
||||
Så jag tar äran att börja själv.
Jag kör iaf en Honda civic vti -92. Den är i stort sett original (160hk). Förutom att den har sportluftfilter och större avgas system. Men till vintern så ska det göras en hel del på trimningsfronten. ![]() En bild på min lilla räser. Ser iaf ut så Nu Men moddarna kommer så fort ekonomin tillåter. _________________ Camilla Larsson |
||||
Det här är min pärla
![]() ![]() ![]() En Audi A4 1,8T quattro (163hk) -04 Den är helt orginal, utrustad med prosportpaketet och xenon. Jag vill inte göra några större ändringar så länge nybils-garantierna inte gått ut, så det får vänta. men ett par snygga fälgar skulle inte vara så dumt... ![]() Som ni ser så har jag vart och testat att köra konbana, ett utmärkt sätt att lära känna bilen och dess gränser, rekomenderas starkt ![]() Jag ska även köra ytterligare en konbana den 25/7 ![]() _________________ Helena Lindin ![]() |
||||
Re: Hur ser er bil ut?
Annars kan man använda Rejsas egna bild-uppladdnings funktion. Längst upp på sidan står det "Ladda upp bilder" klicka där och sen är det bara att ladda upp era bilder. ![]() _________________ Helena Lindin ![]() |
||||
lackeraren ringde igår å sa bilen va lackad...alla lösa delar lackas denna vecka å så montering nästa så snart får ni se min oxå...å ifall det blir nån tjejjkörning e jag med för nu e bilen på väg!
_________________ Emelie Bajer GUL MR2 GRÅ Civic |
||||
Halloj...här finns bilder på min bil...
![]() ![]() www.comingthrough.se/306 _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||||
Re: Hur ser er bil ut?
Hade jag inte en aning om ![]() _________________ Camilla Larsson |
||||
|
||||
Jag är inte lika cool som ni eftersom jag inte har någon egen bil. (student)
Men jag hjälper min sambo med lite ekonomiskt lite natura ![]() Så att jag också kan få köra och ha lite kul. Körde faktiskt på Lunda första gången gick jäkligt bra. Tror det var på 1.26 ganska stolt faktiskt, slog några bittra grabbar som skyllde på att det var fel på däcken. HÅRT Men i alla fall så ska jag fixa en snygg bild. _________________ Malin Dahlberg |
||||
Kul att du hittat hit oxå Malin. Vill ni se min bil gå in på www.peugeot20zex.se /Mita _________________ Marita Stjärnek |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1098 besök totalt |