Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 9, 10, 11 >> 21572 besök totalt |
Går det inte att ha tidtagningen/mål innan banslut och avsluta med en raka med en kona i slutet där alla kan bromsa ned i sin takt utan att behöva missa tid? _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||||
Jaha, ska man våga sig på en gissning?
(Vid torrt väglag.) Topp tre: 1. Peeter Pahv. Den där motorförsedda skateboarden lär vara rätt vass, särskilt med rätt chaufför.... ![]() 2. Lars Falk. Kör inte han också en sån där grej? ![]() 3. Jonas Jarlmark. En Porsche hör alltid hemma på prispallen. (om den håller sig på banan..) ![]() ![]() outsiders: - Magnus Thomé. Blysläden lär ju chocka, som vanligt. :attention - Peter Währner. Den där Opeln gick ju som ett skott i SS och är väl knappast långsammare i år. ![]() - Bisting såklart. Så länge som SLC-Fredrik inte är i närheten verkar han vara snabb. ![]() Damklassen: 1. Alexandra Jarlmark. 2. Övriga manliga och kvinnliga deltagare, som jag inte nämnt i inlägget. ![]() ![]() Viss reservation för att jag bara känner till halva startfältet och inte vet ett smack om banan. Ett riktigt experttips alltså... _________________ -- |
||||||
Räkna inte med mig, jag är fortfarande väldigt ovan med bilen!!! ![]() Skall dock värma upp mig lite på Sviestad imorgon(lördag)! ![]() Vad gäller stoppkon, så slipper jag helst också en sådan. Bästa gillar jag eg Bilsports superstage-variant med rullande start och ingen stoppkon. ![]() ![]() Både stående start och stoppkon sliter förbenat på däcken!!! ![]() ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||
Med erfarna förare är sånt inte ett problem, men jag har noterat att alla inte alltid har full kontroll på vad de gör. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
söndag 08:00 vá dé och oljeKommunisterna i wäsby hittar jag till också ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
Jo jag har en så'n där "grej", fast på söndag blir det ShoppingClion. ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||
Jag har lazzat RS -03 hyffsat färskt i minnet, och där var det Herr Falk i choppingclion och en subaru impreza som gjorde upp om förstaplatsen ![]() _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||||
outsider ... Hrmpfff... > ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||
|
||||||
Då får jag det till 21 hungriga av varierande sort (förare, barn, fulingar, drakar, dvärgar, etc. ![]() Då stänger jag matbeställnignslistan nu, jag kopplar ner Internet för transportsträcka Linköping-Uppsala nu. Ses imorgon! ![]() Mangan PS Glöm inte solskyddsmedel!!! ![]() _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||||
|
||||||
|
||||||
Vi ska nog trycka ner dig. ![]() ![]() |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 9, 10, 11 >> 21572 besök totalt |