| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
Tomt flygfält uthyres... Slalom 25 juli
|
<< 1, 2, 3 ... , 9, 10, 11 >> 20 besök senaste veckan (21606 totalt) |
Går det inte att ha tidtagningen/mål innan banslut och avsluta med en raka med en kona i slutet där alla kan bromsa ned i sin takt utan att behöva missa tid? _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||||
|
Jaha, ska man våga sig på en gissning?
(Vid torrt väglag.) Topp tre: 1. Peeter Pahv. Den där motorförsedda skateboarden lär vara rätt vass, särskilt med rätt chaufför....
2. Lars Falk. Kör inte han också en sån där grej?
3. Jonas Jarlmark. En Porsche hör alltid hemma på prispallen. (om den håller sig på banan..) outsiders: - Magnus Thomé. Blysläden lär ju chocka, som vanligt. :attention - Peter Währner. Den där Opeln gick ju som ett skott i SS och är väl knappast långsammare i år.
- Bisting såklart. Så länge som SLC-Fredrik inte är i närheten verkar han vara snabb.
Damklassen: 1. Alexandra Jarlmark. 2. Övriga manliga och kvinnliga deltagare, som jag inte nämnt i inlägget.
Viss reservation för att jag bara känner till halva startfältet och inte vet ett smack om banan. Ett riktigt experttips alltså... _________________ -- |
||||||
Räkna inte med mig, jag är fortfarande väldigt ovan med bilen!!!
Skall dock värma upp mig lite på Sviestad imorgon(lördag)!
Vad gäller stoppkon, så slipper jag helst också en sådan. Bästa gillar jag eg Bilsports superstage-variant med rullande start och ingen stoppkon.
Både stående start och stoppkon sliter förbenat på däcken!!!
_________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08.
|
||||||
Med erfarna förare är sånt inte ett problem, men jag har noterat att alla inte alltid har full kontroll på vad de gör. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
söndag 08:00 vá dé och oljeKommunisterna i wäsby hittar jag till också
_________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
Jo jag har en så'n där "grej", fast på söndag blir det ShoppingClion.
|
||||||
Jag har lazzat RS -03 hyffsat färskt i minnet, och där var det Herr Falk i choppingclion och en subaru impreza som gjorde upp om förstaplatsen
_________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||||
outsider ... Hrmpfff... >
|
||||||
|
|
||||||
Då får jag det till 21 hungriga av varierande sort (förare, barn, fulingar, drakar, dvärgar, etc. )
Då stänger jag matbeställnignslistan nu, jag kopplar ner Internet för transportsträcka Linköping-Uppsala nu. Ses imorgon!
Mangan PS Glöm inte solskyddsmedel!!! DS
_________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
Vi ska nog trycka ner dig.
|
||||||
![]() |
Inför träffar