Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
817 besök totalt |
Bromskylning pa M3 E30
Ni som kor m3 e30, hur har ni gjort med kylningen till bromsarna. Jag hittade detta kit, http://www.bimmerworld.com/onlinesto sjalvklart skulle jag aldrig betala dessa pengar for detta men det ar intressant att se installations guiden och hur man skull kunna tillverka nagot liknande sjalv. Min fraga ar hur ni har gjort for att fa battre kylning till bromsarna? Har ni anvant samma typ av adapterplatta som i kittet, eller finns det andra satt att gora det pa? Enligt folk som anvant detta kit ar det enormt effektiv men priset ar ju hutlost. _________________ ![]() Nuvarande: Volvo S60R (370 hk) Tidigare: 327 -89 TURBO (750 hk) M3 -88 TURBO (450 hk) |
Ser exakt ut som det kit Jan Nagy trollade ihopa själv.
Finns nog att finna i hans "Banbils"-tråd. om du vill kan jag göra ett sådant åt dig för dom pengarna...så slipper du så mkt frakt iaf. ![]() ![]() |
![]() _________________ ![]() Nuvarande: Volvo S60R (370 hk) Tidigare: 327 -89 TURBO (750 hk) M3 -88 TURBO (450 hk) |
Det var ett mer eller mindre ironiskt erbjudande då jag aldrig hade tagit så mkt betalt.
![]() Sen kom jag på att du ju var i USA redan. Tror förövrigt att detdär är ett ganska oslagbart sätt att lösa det på. ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() Nuvarande: Volvo S60R (370 hk) Tidigare: 327 -89 TURBO (750 hk) M3 -88 TURBO (450 hk) |
|
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
817 besök totalt |