Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Skruva banåkabil
![]() |
1293 besök totalt |
Uprights och bärarmar
Hej Håller på med ett mittmotorbygge och har gjort prtotyper till bärarmarna och uprights skulle nu behöva få tag i någon firma som kan hjälpa att ta fram en komplett uppsättning till bilen i Aluminium. Tacksam för alla tipps och svar. ![]() Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||
Du skall ringa till:
Kurt Johansson Blecktrumman AB 040-59 86 00 0709-60 80 01 De svetsar egentligen bara flygdelar med de porrigaste svetsar jag någonsin sett (och då har jag sett mycket). De vill komma in i racerbilsvärlden och hålla på med just sådana grejor. Kom överens med ett pris först bara för de är vana vid flygindustrin men får tänka om lite. _________________ Christian Merheim ![]() - There are places were only a racecar can take you - |
||
Hälsa från mig, dvs. han som ni svetsar formelbilstank till. ![]() _________________ Christian Merheim ![]() - There are places were only a racecar can take you - |
||
Björn, Berätta gärna hur det går! (jag skulle också vara intresserad av en del sådana jobb i framtiden, men än så länge är mitt projekt bara på skiss- och ide'-stadiet... http://www.reflex.lth.se/projects/ul _________________ Joakim Eriksson |
||
![]() |
Skruva banåkabil
![]() |
1293 besök totalt |