Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 6813 besök totalt |
Re: vilken tid
www.janolisamotorsport.com. 20 minuter trevlig bilväg från Malmö (Klågerup), kunniga och med rätt prisnivå, passa på och köp raceskor+handskar samtidigt! _________________ Christian Merheim ![]() - There are places were only a racecar can take you - |
||
en lagom lämpad moppehjälm e att föredra. på Karlsson2 i Åstorp har de ett lass med moppe-integralhjälmar för 400 kr.. alla XL. _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
lägger upp info i ursprungstråden!! Råkade radera tiden i trådens rubrik men numera står den i tråden!! Mvh Habbe _________________ Mattias Habenicht HMS |
||
Hej alla! Detta är mitt första inlägg så jag är inte säker på om jag gör helt rätt...
Iaf köpte jag en Peltor G6 hos Jan & Lisa härom dan, sitter klockrent och kostade runt 2300,-. Inbyggda hörselkåpor för de som kör bil med urtagen inredning. |
||
det fick bli budget
Japp, kollade på jan o lisa sidan, men enligt våran hobby budget så fick det bli en vanlig moppe hjälm, som sedan kan uppgraderas om det blir en M3 i garaget eller liknande. Kostade 700. _________________ andreas Engkvist BMW 325 Ci -01 BMW 330i -00 BMW 535XD -16 MB 300SEL -70 |
||
Re: det fick bli budget
Du missade denna: ------------------------ Race hjälm Svart jethjälm utan intercom, stl S-L, 750 g Pris: 965:- ------------------------- Är godkänd för all nationell racing, rally, rallycross och folkrace i täckta bilar! _________________ Christian Merheim ![]() - There are places were only a racecar can take you - |
||
Snålheten bedrar visheten
ja ja, snålheten bedrar visheten. Får prova med den här tillsvidare, och sen får tjejen ärva den när det blir riktiga doningar. ![]() Tack för tippsen, ses på onsdag så ska jag visa vem som dominerar ![]() _________________ andreas Engkvist BMW 325 Ci -01 BMW 330i -00 BMW 535XD -16 MB 300SEL -70 |
||
Klart intressant startfält, mest bmw men i övrigt rätt blandat! och så tror jag vi klarar oss från det eviga regnet också!! Skickar ut grupp och posteringslistan till deltagarna på måndag!!
Nu ska alfan minsann få bekänna färg!! _________________ Mattias Habenicht HMS |
||
Inte i dagsläget men jag har en kuslig känsla av att någon kommer att glömma bort körningen. Skulle det vara så har du en gjuten plats!! så kom förbi banan iaf, om inte annat för att snacka lite motor med det entusiastiska gäng som kommer att köra! Sen kan det ju alltid vara så att någons bil rasar och det är ju fortfarande 10 bilar på banan som gäller..... om deltagarna är nöjda med arrangemanget kommer vi att köra fler gånger kan jag lova! Det hoppas jag iaf så eftersom jag går lite back på denna körningen eftersom jag har köpt en del material som flaggor mm! Räknar med att allt betalar sig efter tre kvällskörningar! _________________ Mattias Habenicht HMS |
||
Inte ska du gå back på det hela. Jag ställer nog gärna upp och kör flera gånger. Priset är ju som ett åkband på tivoli, och personligen tycker jag det är mycket roligare där man själv kontrollerar bromspunkten på berg och dal banan ![]() _________________ andreas Engkvist BMW 325 Ci -01 BMW 330i -00 BMW 535XD -16 MB 300SEL -70 |
||
Nu är man allt bra sugen!
![]() Åkte först och köpte band till lånad videokamera, sen ut till Sturup för att få en uppfattning om nya bansträckningen och efter det vidare till garaget. En kort provkörning av nya kopplingen (som verkar hur snäll som helst fast det är sinter med stumt nav..) samt en snabb tvätt!! (Ni som känner mig känner nog inte igen detta...) ![]() ![]() Finns det någon vänlig själ som kan tänka sig ta med en Laptimersändare så är jag ytterst tacksam!! ![]() Vi ses! _________________ Rikard Ahlin |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 6813 besök totalt |