Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 19814 besök totalt |
Re:
Tack! Ja jag har skummat igenom lite, har försökt hitta en fungerande länk till sbf reglement? Men alla värkar vara ur datum, har även kollat deras hemsida utan att finna! Vart besiktar man buren? Kan jag måla den innan besiktning? Mycket i huvudet nu ![]() _________________ Kim byström |
||
Tack, faller väl på plats när man väl börjar, ska se vart man hittar en besiktningsman
![]() Guss sa att saknas nåt eller kapar för kort va det bara hämta mer rör riktigt snäll gubbe ![]() Har lite frågetecken över tackluckan :/ _________________ Kim byström |
||
Har hållt på mest med buren dom få timmarna man kan va i garaget, men den börjar bli klar! Fått lite bra info och kritik av matz olli här på forumet , mycket bra kille!
![]() Gjorde ett ryck igår Kryss i huvudbågen Mindre bromsservo och större huvudbroms cylinder Sänkte ratten 30mm Fick dit instrumentbrädan Och fick i motor&låda Tiden får så jävla fort är ju redan februari skulle vilja få köra nåt iår ![]() ![]() ![]() Sen tack till ripper här på forumet som har skickat grejer osv , och har tålamod med mig ![]() _________________ Kim byström |
||
Dåligt med tid att mecka på kvällarna :/
Men motorn sitter i och avgaset på plats, saknar lambda Kylarn och slangar sitter på plats och kardan Även lagt igen lite i motor rummet där buren gick Har även provkört lite Gjorde även nån vxl spak Ska ta mig tid nån kväll och kapa bort mina hjälmkrossar stag då dom vart fel och jag får inte i stolen :/ Samt dra lite el och klippa bort lite, värmepaketet är utslitet oxo ![]() Och är sämst På ta kort så hade bara denna, kanske för man har sämst kamera att man aldrig tar nåt _________________ Kim byström |
||
Re:
Tack ![]() ![]() Blir sugis, tror det räcker bra i e30 _________________ Kim byström |
||
Bytte olja och varm kört och oljan ser fräsch ut en sålänge, monterade skärmarna och kollade lite hur jag skulle göra med lysen osv, kmr nog få sätta på nåt sportluftilter eller nåt :/luftburken tar i huven
Måste sänka kylarn 5cm typ oxo ![]() _________________ Kim byström |
||
Ska fixa fäste för oljekylarn och beställa huvlås, skulle behöva höja huven 1cm insuget tar i lite i huven
Har bestält motorkuddar och växelåds kuddar Köpte ett par bältenen oxo (kopior) men får lov att funka nu i början Om nån har framlysen i bra skick till e30 säg gärna till ![]() Sänkte även kylaren 5cm typ ![]() _________________ Kim byström |
||
Har även köpt m5 fälgar av en här på forumet 8,5-17 och 9x17
Allt kostar ju pengar som ni vet och jag har aldrig kört på bana, Kollade på dom billigaste rdäcken federal på däckonline nån som har testat dom? _________________ Kim byström |
||
Re:
möög ![]() ![]() ![]() _________________ Kim byström |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 19814 besök totalt |