Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
1261 besök totalt |
Garage mekplats Malmö Limhamn BIDDE INGET TYVÄRR
Blev tyvärr inget av denna lokalen tack till de som visat intresse. Intressekoll OBS Jag och en vän kanske får tillgång till en lokal i Limhamn nu i höst 2016 september oktober någon gång. Vi skall själva ha 2 platser. Finns ytterligare 8-10 platser till beroende på utformning. Vi planerar för en lyft ganska snart. Inga speciell regler utformade ännu. Men vi vill undvika karossslipning, målning och stora svetsjobb. Finns ett verkstadsrum som man kan göra lite mera smutsigt arbete, förutsätter dock att man kan plocka av det man skall jobba med. Finns möjlighet att bygga en slip/tvätt box om vi vill Lokalen är sliten men fungerande. Kök, 2 toaletter, omklädningsrum med dusch. Högt i tak med ljusinsläpp högt upp. Inga fönster i marknivå. Uppkopplat larm finns. Tryckluft finns. Stöddiga stålportar med bra lås. Kamerabevakning och internetuppkoppling kommer också och fixas. Min kompis jobbar med sånt. Jag är själv inom elautomation. Ligger bra till busshållplats 50 m bort exakt adress håller jag för mig själv tills vidare. Vi söker alla typer av petrolheads. Jag och vännen håller på med BMW med inriktning mot banracing. Jag en M3 han en Alpina. Prisbild 1300-1700 per plats och månad beroende på hur mycket utrustning vi skall köpa in och hur stor plats ni behöver. Värme och el tillkommer. Som sagt lokalen är rå/tom idag. Var med från början och utforma den. PMa mig om intresse finns eller maila bth_and(snabela)hotmail.com Drive fast and prosper _________________ MVH Torbjörn Andersson BMW CS 3615 BMW 328 Touring-96 (M52-B28 TURBO E85) BMW M3 E46 -06 Imolarot Competitionpackage |
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
1261 besök totalt |