Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
799 besök totalt |
Vilken bana?
Kom hem från semester i Italien idag och tänkte fråga om någon vet vad det är för bana jag har lyckats fånga på bild från planet... Det kan hända att ja borde skämmas för att inte veta vad det är men det får jag leva med isf ![]() Ber om ursäkt för dålig kvalitet men passagerarflygfönster är inte optimala platsen att ta från tyvärr ![]() Helhetsbild.. ![]() Något förstorad "detaljbild" ![]() |
||||
Re: Vilken bana?
Kan det vara denna?: Vallelunga ![]() om det är det så har du lyckat att ta fotot från exakt samma vinkel som layoutbilden. ![]() |
||||
Kan tänka mig att vi snackar inom ett par mils radie men jag är lite osäker.. Det försegick en del sömn på planet som rörde till tids/avståndsuppfattningen.. Men ja vill minnas att jag tog det ganska kort före landning på ditresan. Sandfållan borta till höger borde juh vittna om höga hastigheter i den kurvan, vilket man kanske inte har på testbanor ![]() EDIT: Det ser juh inte ut att vara mycket tvekan om att det skulle vara den banan Niklas! ![]() Sidovagnsmästerskap.. Ja där ser man! ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
799 besök totalt |