| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Onlineracing på rejsa.nu
|
1 besök senaste veckan (6386 totalt) |
|
I kväll(fredag) skulle vi kanske ta ett race?Vi ska snart iväg och bada lite men vi kan väl höras till kvällen.Ca:19.00 tiden skulle vi kunna gasa lite eller?Brands Hatch med 900 klassen kanske?
|
|
|
|
|
|
Körde ett GT race förut online med Corvetten...tog pole och vann loppet lätt.Det verkar ju som det kan bli GT till LAN:et i Morgongåva så vi kanske skulle testa lite GT oxå eller vad tycker ni?Även alla som inte ska till Morgongåva är givetvis välkomna att gasa oxå
|
|
Under sommaren brukar det vara svårt att få ihop folk till onlinerace då många rejsar "på riktigt" runt om på våra banor i Sverige.
Nu i höst så kommer vi starta Säsong 5 av Rejsa.nu's onlineracing-liga. Troligtvis kommer vi köra med Simbins GTR som förhoppningsvis kommer ut i september. Dock så kör vi lite spontanrace ibland och då brukar vi skriva en post om det här i forumet. Annars så har vi också F1RST där det alltid finnas en massa recesugna människor världen runt. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
Ahh okej.. får se om man kan ta och vara med här sen då =) vore ju trevligt och gasa lite sen under vintern då man inte har möjlighet till nån bana då.. än om jag kört lite bana i år med.. bara 2 ggr.. men å andra sidan så anser jag mig inte ha råd med mera heller
_________________ Johan - Prospekterar Cayman |
|
Säsong 5 har precis startat så vill ni vara med så anmäl er här: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
Det kommer upp en tråd varje vecka om det race som gäller för veckan. Tiden som gäller är söndagar kl 18.30. Regler odyl finns här: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
F1C kan du skaffa i vanliga butiker IRL och på nätet...
När det gäller moddarna så kan du kika under trådarna i forumet. Där står hur och var du ska ladda ner dem. De är gratis. Sen är det bara att hänga med.... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
![]() |
Racingsimulatorer
Onlineracing på rejsa.nu
|
1 besök senaste veckan (6386 totalt) |