Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
PWF Trans Am - Sommarrejsing
779 besök totalt
CWaltgard
Goteborg
Här sen Jan 2003

Trådstartare

Ni som är sugna på att rejsa lite virituellt i sommar är välkomna att köra lite med oss i Comet Racing Series i sommar.
http://www.dark.se/racing/
Vi kör TransAM modden till Nascar Racing 2003. Vanligtvis är det en liga där man måste först ta licens och sedan skapa ett team med minst 2 förare för att få vara med att köra. Men just nu är det sommaruppehål, vi kommer att köra rejsen som står under "calender" fast utan någon sammanställning av resultaten och allt annat som har med ligan att göra. Detta för att försöka få in lite mera folk till serien.
Vissa delar av forumet är låsta för dom som inte har licens, men allt som har med sommarens öppna rejs att göra kommer att postas i den öppna delen av forumet.
Det är inte helt omöjligt att vi kommer att byta spel till GTR när det släpps heller. Det skulle vara kul om några här skulle vilja delta i ligan. Själv tycker jag att hela ligan sköts väldigt noggrant med regler och domslut, och även väl fungerande servrar.
Så välkomna in och kör ett par rejs i sommar.

Stockholm
Här sen Okt 2003

Jag fick igång TA-modden för bara några dagar sen, har inte hunnit spela så mycket. Men mitt första intryck är att det är riktigt skoj. Jag har inget intresse av att gå med i en liga, men om det nu är som det säger att det bara är spridda race utan någon resultatsammanställning så blir det hela ganska lockande.

om det passar med tiden så kommer jag nog vara med på någon bana i framtiden thumbs up

CWaltgard
Goteborg
Här sen Jan 2003

Trådstartare
Rejsen går på måndagar med start runt vid 19:30 - 19:45.
Lite sent nu kanske, men det är rejs idag. Håll koll i kalendern och forumet på ovan nämnda adress.

Goteborg
Här sen Jan 2003

Trådstartare
Nu på måndag kör vi igång med serien igen. Det är bara att regga ett team eller hoppa in i något av de som redan finns. Sedan är det bara att tuta och köra

779 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande