| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Garagerensning (massa bilder)
|
18631 besök totalt |
|
Nu är det bortskänkes på några pryttlar OM avhämtning kan ske relativt snart. Flagga intresse senast söndag kväll annars går det till tippen på måndag morgon:
Vinterhjulen i 14" med rejält med mönster och skapligt med dubbar i två däck.. de andra två saknar väl ett antal. 4/100. Se bild i första inlägget. Sommarhjul 13" från en gammal Ford Taunus, inte mkt att ha.. däcken är antika och två är också slitna. _________________ /Michael Gustafsson Datsun 240Z -72 Alfa Romeo 75 -88 Toyota Celica ST -77 BMW I4 M50 -23, + Aprilia Touno -18 |
||||||||
|
|
||||||||
|
Re:
Ny verkar ligga på knappa 2kkr så jag har sagt 900:- som baspris att försöka pruta från. Avhämtning ger givetvis bättre möjligheter till justerat pris. mvh /M _________________ /Michael Gustafsson Datsun 240Z -72 Alfa Romeo 75 -88 Toyota Celica ST -77 BMW I4 M50 -23, + Aprilia Touno -18 |
||||||||
|
Re:
Bjuder 700 kr _________________ Torbjön Leonsson |
||||||||
|
Re:
||||||||
|
Re:
||||||||
|
Re:
3x700:- var ju generöst
Men 1x700:- + frakt ett också ett acceptabelt pris Viill ingen bjuda mer före söndagkväll skickar jag den på måndag, eller så fort pengarna syns någonstans (swish, bankkonto, paypal)!
mvh /Micke
_________________ /Michael Gustafsson Datsun 240Z -72 Alfa Romeo 75 -88 Toyota Celica ST -77 BMW I4 M50 -23, + Aprilia Touno -18 |
||||||||
|
Re:
_________________ Torbjön Leonsson |
||||||||
|
Re:
_________________ Torbjön Leonsson |
||||||||
|
Re:
Oj, inte en aning, ge mig ett bud så ska vi nog kunna lösa det. Antar att frakten kanske blir en slant också då de är lite halvskrymmande. _________________ /Michael Gustafsson Datsun 240Z -72 Alfa Romeo 75 -88 Toyota Celica ST -77 BMW I4 M50 -23, + Aprilia Touno -18 |
||||||||
|
Första inlägget uppdaterat med demonterad pryttel från Datsun. Värsting "relä" till soppapumpen.
_________________ /Michael Gustafsson Datsun 240Z -72 Alfa Romeo 75 -88 Toyota Celica ST -77 BMW I4 M50 -23, + Aprilia Touno -18 |
||||||||
|
Re:
Framgaffeln, tank, baksving är det jag behöver. Den tar mest plats nu men behåller gärna generator, startmotor om det inte är en deal breaker. I övrigt är det dock spruckna kåpor, toppen var demonterad när jag köpte hojen och skulle tydligen vara sprucken (som märktes när motorn blev varm). Finns ett 4-1 grenrör + komplett hyfsat originalavgas. Pris 3500:-?? Kanske kan sockra affären med tidsenliga sidopackväskor ??
||||||||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Garagerensning (massa bilder)
|
18631 besök totalt |