Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 41096 besök totalt |
Ok, jag smyger in lite uppdateringar här, dock ej i ordning.. Efter 9års användande så såg lack, dekaler å rutor taskiga ut så det fick bli ny lack, dekaler och rutor.. Här är lite bilder från isärtagningen av bilen inför kommande lack...
![]() ![]() _________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||
Medans lösdelarna är på lack och det sista dekalerna åker av karossen så ringer en god vän och vill låna bilen till en filminspelning! Vilken tajming, jag som precis har rivit allt...men jag valde att hänga på dörrar mm så den såg ut som en bil igen, den skulle inte köras så det funkade!
De va Jon Olsson och Frank Andersson som skulle "köra" den i en reklamfilm för leovegas... Ni kanske sett den? ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||
Lite mer från filminspelningen... Jon som e Audi freak trivdes bra i bilen, han ville provköra men de får vi ta senare! Jag åkte min H1:a dit och de störde filminspelningen då både Jon och Frank blev mer intresserade av den!
![]() ![]() ![]() _________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||
Då va filmtajmen över å bilen fick äntligen komma till lack boxen och få lite ny färg på sig.
![]() ![]() ![]() _________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||
_________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||
Re:
Tackar! Jag kanske ska lägga upp lite båtbilder eller fjällrese bilder.. Hehe... Nä, jag fortsätter med plastraketen! _________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||
_________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||
Ett litet uppehåll i monteringen för att bygga torrsump..
Som många har märkt så e jag en knepig jävel som inte gillar att köpa färdiga utprovade grejjor som passar och funkar utan gillar att gå min egen väg och bygga själv så mycket som möjligt... Så fick det även bli med torrsumps grejorna.. Jag hittade en pump här på köp å sälj forumet för rätt pengar.. Som drivning använder jag kamremshjul, vattenpumpsremhjul mm... Mot alla regler valde jag att låta vattenpumpen driva torrsumpspumpen.. Här kommer lite bilder på bygget... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||
Du glömde nämna att du inte ens ville köpa riktig torrsumps pump först utan experimenterade under lång tid med andra pumpar ända tills du fick ge dig och köpte en riktig pump
![]() Även tank lyckades du bli övertalad att köpa en färdig och inte bygga själv av en brandsläckare du hade tänkt ha för detta ![]() _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||
Skriver jag det så blir jag nog avstängd här på rejsa å folk tror att jag e helt galen..vilket jag kanske är....så jag förskönar mina tokigheter lite så folk orkar läsa...
||
Ser ut som det händer mycket roligt! Riktigt kul att den både används flitigt och skruvas med för fullt!
![]() ![]() Inspirerande!! |
||
Re:
Denna är ju så frän ![]() Bästa replikan kan man säga. Nästa som original.
Vad heter den då? _________________ Jocke Hellqvist. |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 41096 besök totalt |