Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1023 besök totalt |
Re: DRIFTING!?!?!?!?!?
www.drifting.se _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||
sen är det väl så att våra vikingagrannar i väster mest kör breisladd där man ställer upp bilen i en kurva bara och sladdar genom den. Det är drifting light... Ska man köra drifting så är det väl kombination av kurvor som gäller.
|
||||
drifting.se är ett bra tips, annars skicka ett pm till kristianae86, ta gärna en titt i tråden hälsningar från gotland också
![]() _________________ Pontus Fyhr |
||||
Svensk Drifting.....
Tja ! ... vi är ett "gäng" killar & tjejjer som älskar denna sporten utöver andra bilsporter. Är du lite mera serriös än de flesta "zandlådafolk" så regga dig på drifting.se som sagt tidigare i denna tråden. Vi har MKT på G & välkommnar ALLA som vill "sladda" med oss. Bla så har jag blitt kontaktad av SBF & till om skickat ett stort paket med filmer, det amerikanska reglementet (översatt till svenska) samt övrig info.. för att se om de kan vara något att ha i lilla Sverige. Vi hade bla en liten uppvisning på Bilsports Action Meet som tyvärr varr något av ett fiasko då vi inte fick möjlghet att träna innan showen. Men i allmänhet var vi nöjda. ( tyvärr bara att det finns så jäklans MÅNGA förståsigpåare - med standard repliken... "det där gör jag bättre" Men de VÅGAR ALDRIG visa det ) Vill du ha storevenemang så rekommenderar jag www.x-treme.fi & deras Extreme Finals på Gotland Ring den 11-12/9 på just Gotland. Direktlänk: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=11931 Som sagt - Välkommen till www.drifting.se Mig kan du nå på 0736 - 67 70 18 eller e-mail: kristian.hesselmark@swipnet.se Vänligen/ ..............Kristian _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Re: Svensk Drifting.....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1023 besök totalt |