Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 6184 besök totalt |
Jag älskade Bostics artiklar om roddar och annat.
Mest minnesvärd var nog den om IHP, I Hate Picknicks. Skulle kunna tänka mig att ansluta. ![]() |
||||
Samma herre fick jag däng av på Rädden när han körde sin 'normala' bil och inte Skodan ![]() ![]() _________________ Peter Karlsson |
||||
Hej Hej alla
Första inlägget på forumet.. ![]() Kul kväll på rädden! varmt som ![]() Va tycker ni är bäst, Tejp eller penna? _________________ Eric Asplund |
||||
Väkommen!
![]() Tja, tejpen var nog det lättaste att få bort, fast penna såg mer räjsing ut. ![]() |
||||
Jo penna ser fräckare ut, vi har prövat olika sorters pennor, vissa sitter som gärnet medans andra går lätt bort me lite vatten... _________________ Eric Asplund |
||||
Tjeenare! Nu har jag oxå lyckats regga mig här
![]() Kristoffer. Hahahahaha ![]() ![]() Tack för mejlet förresten, den såg riktigt fin ut! Men vaför ska du sälja den? Var på Vallåkra idag och dräglade över miataklubben-bilarna ![]() ![]() om man är osäker på hur det funkar med startgranen så får man gärna leta upp mig så ska jag förklara. Att det lutar kan jag tyvärr inte göra något åt ![]() Mvh Johan "Baloo" Nihleen Blackrace Crew Göteborg _________________ Johan Nihleen Bromsarna e bara till för att man ska kunna återuppleva accelerationen! |
||||
![]() ![]() Jag skyller på solen. ![]() Såg du inte att det blev ordning på starterna då jag tog på mig solbrillorna.... ![]() |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 6184 besök totalt |