|  | 
	
		| 
				
					
					Supramannen
					
					
					Här sen Feb 2003 
					Inlägg: 11515
					
					
					
					
				 
					
						
							
								 
								08 Maj 2017 09:58
							 
								
							 
							
							På GRC i söndags körde man gamla till lunch och nya efter lunch..
						 
						
							_________________
 Mvh/Rickard Cornacchini
 Porsche 997 RSR GT2
 
				 | 
	
		| 
				
					
					Christer Johansson
					Lindesberg
					 
					Här sen Feb 2011 
					Inlägg: 173
					
					
					
					
				 
					
						
							
								 
								08 Maj 2017 10:04
							 
								
							 
							Re:                                                         
 
  	  | Supramannen skrev: |  	  | På GRC i söndags körde man gamla till lunch och nya efter lunch.. | 
 
 Men det var en informationsmiss. Det är nya sträckningen som gäller pga miljö och säkerhetsskäl som de sa igår .
 
						
							_________________
 Christer Johansson
 
				 | 
	
		| 
				
					
					Magnus Bengtsson
					Karlstad å lite Falkenberg
					 
					Här sen Jul 2007 
					Inlägg: 1173
					
					
					
					
				 
					
						
							
								 
								08 Maj 2017 11:47
							 
								
							 
							Re:                                                         
 
  	  | ButterflyRacing skrev: |  	  | Om det är SBF-krav som ligger bakom dragningen....så kan ju vi skita i det...och åka den vida svängen. | 
 Skall förutom avåkningzon för MC även reducera buller på referenspunkten, och har således inget med SBF att göra utan miljötillståndet som gäller för all verksamhet på banan.
 
				 | 
	
		| 
				
					
					Supramannen
					
					
					Här sen Feb 2003 
					Inlägg: 11515
					
					
					
					
				 
					
						
							
								 
								08 Maj 2017 13:45
							 
								
							 
							
							Då borde man köra nya på allt så blir det inget snack om nya och gamla
						 
						
							_________________
 Mvh/Rickard Cornacchini
 Porsche 997 RSR GT2
 
				 | 
	
		| 
				
					
					GustafB
					Stockholm
					 
					Här sen Nov 2002 
					Inlägg: 4407
					
					
					
					
				 
					
						
							
								 
								08 Maj 2017 13:59
							 
								
							 
							
							Har vi någon tumregel på hur snabb/långsam nya banan och asfalten är jämfört med 2016?
						 
						
							_________________
 Revline 968 GT1
 Gustaf Burström.
 
				 | 
	
		| 
				
					
					Magnus Bengtsson
					Karlstad å lite Falkenberg
					 
					Här sen Jul 2007 
					Inlägg: 1173
					
					
					
					
				 
					
						
							
								 
								08 Maj 2017 14:06
							 
								
							 
							Re:                                                         
 
  	  | Supramannen skrev: |  	  | Då borde man köra nya på allt så blir det inget snack om nya och gamla | 
 
 Det är väl upp till banägaren att avgöra om den som hyr bedöms vara tillräckligt tyst för att köra gamla slingan, historik om en hyresgästs gamla synder/problem osv kan då vara avgörande tänker jag..
 
 Snacket blir väl isåfall från dem som inte håller med om att de bedöms till inte klara kraven för gamla slingan. Om man får köra gamla slingan så ställer det ju högre krav på arrangören att verkligen hålla ställda krav och det brukar oftast utmynnas i tjat och avvisning av den individ som låter för mycket. Så antingen köra man nya slingan eller så ser bilarna ut som tex på TA.Nu/Knutstorp, valet är då ganska enkelt i mitt tycke.
   
 Med det sagt så är det väl sannolikt att det i slutändan blir den nya bansträckningen som gäller om det inte rör trafikövningskörning och liknande
 
 Blir kanske två varvtidstabeller samtidigt som kan förvirra förstås, gamla och nya..
 
				 | 
	
		| 
				
					
					ButterflyRacing
					Forshaga
					 
					Här sen Dec 2002 
					Inlägg: 14550
					
					
					
					
				 
					
						
							
								 
								08 Maj 2017 14:46
							 
								
							 
							Re:                                                         
 
  	  | Magnus Bengtsson skrev: |  	  |  	  | Supramannen skrev: |  	  | Då borde man köra nya på allt så blir det inget snack om nya och gamla | 
 
 Det är väl upp till banägaren att avgöra om den som hyr bedöms vara tillräckligt tyst för att köra gamla slingan, historik om en hyresgästs gamla synder/problem osv kan då vara avgörande tänker jag..
 
 Snacket blir väl isåfall från dem som inte håller med om att de bedöms till inte klara kraven för gamla slingan. Om man får köra gamla slingan så ställer det ju högre krav på arrangören att verkligen hålla ställda krav och det brukar oftast utmynnas i tjat och avvisning av den individ som låter för mycket. Så antingen köra man nya slingan eller så ser bilarna ut som tex på TA.Nu/Knutstorp, valet är då ganska enkelt i mitt tycke.
   
 Med det sagt så är det väl sannolikt att det i slutändan blir den nya bansträckningen som gäller om det inte rör trafikövningskörning och liknande
 
 Blir kanske två varvtidstabeller samtidigt som kan förvirra förstås, gamla och nya..
 | 
 
 Jag föratår inte vad det är som gör ljudet mindre. Sluthastigheten är högra med nya slingan. Och det skriker som fan i däcken.....det lilla jag såg när jag var där
 
				 | 
	
		| 
				
					
					Magnus Bengtsson
					Karlstad å lite Falkenberg
					 
					Här sen Jul 2007 
					Inlägg: 1173
					
					
					
					
				 
					
						
							
								 
								08 Maj 2017 14:51
							 
								
							 
							Re:                                                         
 
  	  | ButterflyRacing skrev: |  	  |  	  | Magnus Bengtsson skrev: |  	  |  	  | Supramannen skrev: |  	  | Då borde man köra nya på allt så blir det inget snack om nya och gamla | 
 
 Det är väl upp till banägaren att avgöra om den som hyr bedöms vara tillräckligt tyst för att köra gamla slingan, historik om en hyresgästs gamla synder/problem osv kan då vara avgörande tänker jag..
 
 Snacket blir väl isåfall från dem som inte håller med om att de bedöms till inte klara kraven för gamla slingan. Om man får köra gamla slingan så ställer det ju högre krav på arrangören att verkligen hålla ställda krav och det brukar oftast utmynnas i tjat och avvisning av den individ som låter för mycket. Så antingen köra man nya slingan eller så ser bilarna ut som tex på TA.Nu/Knutstorp, valet är då ganska enkelt i mitt tycke.
   
 Med det sagt så är det väl sannolikt att det i slutändan blir den nya bansträckningen som gäller om det inte rör trafikövningskörning och liknande
 
 Blir kanske två varvtidstabeller samtidigt som kan förvirra förstås, gamla och nya..
 | 
 
 Jag föratår inte vad det är som gör ljudet mindre. Sluthastigheten är högra med nya slingan. Och det skriker som fan i däcken.....det lilla jag såg när jag var där
 | 
 Avståndet banasfalt till mätpunkt ökar med ett antal meter som jag förstått det, vinkel också gissningsvis.
 Så var i alla fall teorierna före ombyggnad,  återstår väl att se om det fungerar.
 
				 | 
	
		| 
				
					
					tommy karlsson
					Bengtsfors
					 
					Här sen Feb 2008 
					Inlägg: 266
					
					
					
					
				 
					
						
							
								 
								08 Maj 2017 17:06
							 
								
							 
							
							Svängen är en happening varje varv, varvtiden har minskat med ca 1 sekund mot tidigare år men det har givetvis med den nya asfalten att göra också.
summa summarum, det var inte så illa som det ser ut men det gynnar motorstarka bilar mer med den nya bansträckningen.
 MVH Tommy, Wot racing NSHC
 
						
							_________________
 Tommy Karlsson
 
				 | 
	
		| 
				
					
					Christer Johansson
					Lindesberg
					 
					Här sen Feb 2011 
					Inlägg: 173
					
					
					
					
				 
					
						
							
								 
								08 Maj 2017 17:56
							 
								
							 
							Re:                                                         
 
  	  | tommy karlsson skrev: |  	  | Svängen är en happening varje varv, varvtiden har minskat med ca 1 sekund mot tidigare år men det har givetvis med den nya asfalten att göra också. summa summarum, det var inte så illa som det ser ut men det gynnar motorstarka bilar mer med den nya bansträckningen.
 MVH Tommy, Wot racing NSHC
 | 
 
 Tack för den 😃 jag körde en sekund snabbare men med r däck mot semi r i september i gamla svängen på förmiddan Ingen minskning på eftermiddagen på nya sträckningen. Många tyckte att det var halt och flera körde långsammare mot i höstas. Det var iofs kallt och ingen sol ute som hjälpte däcktempen . Tror inte att regnet påverkade så mycket då det inte kändes nån skillad på övriga banan.
 
						
							_________________
 Christer Johansson
 
				 | 
	
		| 
				
					
					caperseven
					trollhättan
					 
					Här sen Dec 2003 
					Inlägg: 161
					
					
					
					
				 
					
						
							
								 
								09 Maj 2017 00:54
							 
								
							 
							Re:                                                         
 
  	  | Magnus Bengtsson skrev: |  	  |  	  | ButterflyRacing skrev: |  	  |  	  | Magnus Bengtsson skrev: |  	  |  	  | Supramannen skrev: |  	  | Då borde man köra nya på allt så blir det inget snack om nya och gamla | 
 
 Det är väl upp till banägaren att avgöra om den som hyr bedöms vara tillräckligt tyst för att köra gamla slingan, historik om en hyresgästs gamla synder/problem osv kan då vara avgörande tänker jag..
 
 Snacket blir väl isåfall från dem som inte håller med om att de bedöms till inte klara kraven för gamla slingan. Om man får köra gamla slingan så ställer det ju högre krav på arrangören att verkligen hålla ställda krav och det brukar oftast utmynnas i tjat och avvisning av den individ som låter för mycket. Så antingen köra man nya slingan eller så ser bilarna ut som tex på TA.Nu/Knutstorp, valet är då ganska enkelt i mitt tycke.
   
 Med det sagt så är det väl sannolikt att det i slutändan blir den nya bansträckningen som gäller om det inte rör trafikövningskörning och liknande
 
 Blir kanske två varvtidstabeller samtidigt som kan förvirra förstås, gamla och nya..
 | 
 
 Jag föratår inte vad det är som gör ljudet mindre. Sluthastigheten är högra med nya slingan. Och det skriker som fan i däcken.....det lilla jag såg när jag var där
 | 
 Avståndet banasfalt till mätpunkt ökar med ett antal meter som jag förstått det, vinkel också gissningsvis.
 Så var i alla fall teorierna före ombyggnad,  återstår väl att se om det fungerar.
 | 
 
 Om man ska mäta vid samma sk mätpunkt så ska den flyttas med givetvis så samma avstånd gäller på den nya sträckningen ,så det borde bli samma ljudbild ,,om inte räcket minskar ljudet något.
 
						
							_________________
 Jörgen Bock
 
				 | 
	
		| 
				
					
					Daugaard
					Tyresö
					 
					Här sen Sep 2008 
					Inlägg: 378
					
					
					
					
				 
					
						
							
								 
								09 Maj 2017 06:19
							 
								
							 
							Re:                                                         
 
  	  | caperseven skrev: |  	  |  	  | Magnus Bengtsson skrev: |  	  |  	  | ButterflyRacing skrev: |  	  |  	  | Magnus Bengtsson skrev: |  	  |  	  | Supramannen skrev: |  	  | Då borde man köra nya på allt så blir det inget snack om nya och gamla | 
 
 Det är väl upp till banägaren att avgöra om den som hyr bedöms vara tillräckligt tyst för att köra gamla slingan, historik om en hyresgästs gamla synder/problem osv kan då vara avgörande tänker jag..
 
 Snacket blir väl isåfall från dem som inte håller med om att de bedöms till inte klara kraven för gamla slingan. Om man får köra gamla slingan så ställer det ju högre krav på arrangören att verkligen hålla ställda krav och det brukar oftast utmynnas i tjat och avvisning av den individ som låter för mycket. Så antingen köra man nya slingan eller så ser bilarna ut som tex på TA.Nu/Knutstorp, valet är då ganska enkelt i mitt tycke.
   
 Med det sagt så är det väl sannolikt att det i slutändan blir den nya bansträckningen som gäller om det inte rör trafikövningskörning och liknande
 
 Blir kanske två varvtidstabeller samtidigt som kan förvirra förstås, gamla och nya..
 | 
 
 Jag föratår inte vad det är som gör ljudet mindre. Sluthastigheten är högra med nya slingan. Och det skriker som fan i däcken.....det lilla jag såg när jag var där
 | 
 Avståndet banasfalt till mätpunkt ökar med ett antal meter som jag förstått det, vinkel också gissningsvis.
 Så var i alla fall teorierna före ombyggnad,  återstår väl att se om det fungerar.
 | 
 
 Om man ska mäta vid samma sk mätpunkt så ska den flyttas med givetvis så samma avstånd gäller på den nya sträckningen ,så det borde bli samma ljudbild ,,om inte räcket minskar ljudet något.
 | 
 
 Nä så är det ju inte eftersom man har restriktioner på ljudbilden relativt till bostadshusen i området.
 Så länge inte grannen flyttar sitt hus närmre banan så skall inte referenspunkten flyttas.
 
						
							_________________
 Emil Daugaard, Tyresö 070-53 41 431
 
 Honda Prelude BA4 4WS -88 "K20 Type-R"
 
				 | 
	
		| 
				
					
					Magnus Bengtsson
					Karlstad å lite Falkenberg
					 
					Här sen Jul 2007 
					Inlägg: 1173
					
					
					
					
				 
					
						
							
								 
								09 Maj 2017 08:49
							 
								
							 
							Re:                                                         
 
  	  | Daugaard skrev: |  	  |  	  | caperseven skrev: |  	  |  	  | Magnus Bengtsson skrev: |  	  |  	  | ButterflyRacing skrev: |  	  |  	  | Magnus Bengtsson skrev: |  	  |  	  | Supramannen skrev: |  	  | Då borde man köra nya på allt så blir det inget snack om nya och gamla | 
 
 Det är väl upp till banägaren att avgöra om den som hyr bedöms vara tillräckligt tyst för att köra gamla slingan, historik om en hyresgästs gamla synder/problem osv kan då vara avgörande tänker jag..
 
 Snacket blir väl isåfall från dem som inte håller med om att de bedöms till inte klara kraven för gamla slingan. Om man får köra gamla slingan så ställer det ju högre krav på arrangören att verkligen hålla ställda krav och det brukar oftast utmynnas i tjat och avvisning av den individ som låter för mycket. Så antingen köra man nya slingan eller så ser bilarna ut som tex på TA.Nu/Knutstorp, valet är då ganska enkelt i mitt tycke.
   
 Med det sagt så är det väl sannolikt att det i slutändan blir den nya bansträckningen som gäller om det inte rör trafikövningskörning och liknande
 
 Blir kanske två varvtidstabeller samtidigt som kan förvirra förstås, gamla och nya..
 | 
 
 Jag föratår inte vad det är som gör ljudet mindre. Sluthastigheten är högra med nya slingan. Och det skriker som fan i däcken.....det lilla jag såg när jag var där
 | 
 Avståndet banasfalt till mätpunkt ökar med ett antal meter som jag förstått det, vinkel också gissningsvis.
 Så var i alla fall teorierna före ombyggnad,  återstår väl att se om det fungerar.
 | 
 
 Om man ska mäta vid samma sk mätpunkt så ska den flyttas med givetvis så samma avstånd gäller på den nya sträckningen ,så det borde bli samma ljudbild ,,om inte räcket minskar ljudet något.
 | 
 
 Nä så är det ju inte eftersom man har restriktioner på ljudbilden relativt till bostadshusen i området.
 Så länge inte grannen flyttar sitt hus närmre banan så skall inte referenspunkten flyttas.
 | 
 Exakt.
   Mätpunkten på banan är till för att få en indikation på var ljudnivån ligger på referenspunkten.
 
				 | 
	
		| 
				
					
					Supramannen
					
					
					Här sen Feb 2003 
					Inlägg: 11515
					
					
					
					
				 
					
						
							
								 
								09 Maj 2017 09:32
							 
								
							 
							Re:                                                         
 
  	  | tommy karlsson skrev: |  	  | Svängen är en happening varje varv, varvtiden har minskat med ca 1 sekund mot tidigare år men det har givetvis med den nya asfalten att göra också. summa summarum, det var inte så illa som det ser ut men det gynnar motorstarka bilar mer med den nya bansträckningen.
 MVH Tommy, Wot racing NSHC
 | 
 
 det gillar vi om det stämmer
   
						
							_________________
 Mvh/Rickard Cornacchini
 Porsche 997 RSR GT2
 
				 | 
	
		| 
				
					
					GustafB
					Stockholm
					 
					Här sen Nov 2002 
					Inlägg: 4407
					
					
					
					
				 
					
						
							
								 
								09 Maj 2017 09:41
							 
								
							 
							Re:                                                         
 
  	  | Supramannen skrev: |  	  |  	  | tommy karlsson skrev: |  	  | Svängen är en happening varje varv, varvtiden har minskat med ca 1 sekund mot tidigare år men det har givetvis med den nya asfalten att göra också. summa summarum, det var inte så illa som det ser ut men det gynnar motorstarka bilar mer med den nya bansträckningen.
 MVH Tommy, Wot racing NSHC
 | 
 
 det gillar vi om det stämmer
  | 
 
 
   
						
							_________________
 Revline 968 GT1
 Gustaf Burström.
 
				 | 
	
		| 
				
					
					Magnus Thomé
					Stockholm
					 
					Här sen Nov 2002 
					Inlägg: 42374
					
					  
					Forumägare
					
				 
					
						
							
								 
								17 Jul 2017 10:45
							 
								
							 
							
							Var o körde nya bansträckningen i lördags. Varmt o fint väder med sol, så inget blött halkande denna gång.
 
Jag tycker det var riktigt intressant att försöka lista ut hur man skulle ta den. Vet inte om varianten jag landade på under dagens gång var optimal. De allra första varven så åkte och åkte och åkte jag genom hela den gamla svängen och undrade var tusan den nya biten var? Den var långt långt senare i kurvan än vad jag hade förväntat mig! Att det är lite svårt att sikta in de nya delen beror på att banan är så platt så det är svårt att se riktmärken. 
 
De första varven när jag trevade mig fram lite så hade jag problem med lite överstyrning kring första turn in. Dvs där banan fortfarande är exakt som förr. Jag tror det berodde på lite tvekan av mig om vad som var korrekt fart genom kurvan. Sen när det var inlärt så fick jag överstyrning nånstans halvvägs mellan turn in och sista apex (det ligger innercurbs på två ställen). Samma sak där, trevande och lite tvekande vad som var rätt fart genom andra halvan av hela svängen. Det kändes som kurvan nöp en liten liten aning men det berodde nog egentligen på att det under första halvan av hela kurvan så var det svårt att se curbsen i sista apex, dvs svårt att se vart man skulle vara på väg. 
 
Men så småningom så hittade jag en mjuk böj genom hela partiet. Ingen stenhård inbromsning innan turn in (i den gamla första delen av kurvan) men naturligtvis en fartminsking och sen mjuk turn in. Sen höll jag mig ganska mitt i banan en lång stund, inte in mot högerkant! Passerade den första innercurbsen fortfarande mitt i banan. Det gällde att få syn på innercurbs nummer två (apex) så tidigt som möjligt så att man fick till det mjuka långa böjen utan plötsliga radieförändringar. Som vanligt med bakhjulsdrivet så gällde det att lita på bakfästet och gå på gas så tidigt som möjligt och det var till väldigt stor hjälp när man lyckades se apexcurbsen och exit så att man gick på gas så man hamnade längst ut till vänster vid exitcurbsen.
 
Förlåt för en lång rörig text    
Nu är jag VÄLDIGT nyfiken på kommentarer på ovanstående! Du som kört den nya kurvan, körde du som jag eller någon annan mer eller mindre annorlunda variant???
						 
						
							_________________   Magnus Thomé
						 
				 | 
	
		| 
				
					
					Magnus Thomé
					Stockholm
					 
					Här sen Nov 2002 
					Inlägg: 42374
					
					  
					Forumägare
					
				 
					
						
							
								 
								17 Jul 2017 15:06
							 
								
							 
							
							Henrik Fries har lagt upp en bra video där man ser två varv samtidigt, båda inifrån hans Porsche. Den ena är körd av Richard Göransson och den andra av Henrik själv:
http://youtu.be/31LGpHANUIY   
						
							_________________   Magnus Thomé
						 
				 | 
	
		| 
				
					
					Björnes
					Skillingaryd
					 
					Här sen Apr 2005 
					Inlägg: 926
					
					
					
					
				 
					
						
							
								 
								17 Jul 2017 16:55
							 
								
							 
							
							Vad som jag från flagg sidan upplevde var att huvudsponsorerna hamnat utanför synfält vilket gjorde att flaggor missades i flertal under dagen. Bör göras något åt för att upprätthålla säkerheten utan behöva skälla på folk att titta.
						 
						
							_________________
 Björn Andersson
 
 Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting
 Vagnbok utf. Folkrace
 Chefstekniker BMWSC
 F.D. SerieTekniker ERC
 F.D vagnboksutfärdare AR Cupen
 
				 | 
	
		| 
				
					
					Magnus Thomé
					Stockholm
					 
					Här sen Nov 2002 
					Inlägg: 42374
					
					  
					Forumägare
					
				 
					
						
							
								 
								17 Jul 2017 17:03
							 
								
							 
							Re:                                                         
 
  	  | Björnes skrev: |  	  | Vad som jag från flagg sidan upplevde var att huvudsponsorerna hamnat utanför synfält vilket gjorde att flaggor missades i flertal under dagen. Bör göras något åt för att upprätthålla säkerheten utan behöva skälla på folk att titta. | 
 Märkte exakt samma sak i lördags. Som förare så var huvudposteringen numera väldigt lätt att missa. Inte ens avflaggning av körpass fungerade riktigt som det skulle. Jag tyckte att inifrån bilen så låg det alldeles för långt utanför det naturliga uppmärksamhetsområdet. Den måste flyttas!
 
 
 PS:
 "Huvudsponsorerna", hehehe, damm you autocorrect
 
						
							_________________   Magnus Thomé
						 
				 | 
	
		| 
				
					
					N Wiberg
					Västerås
					 
					Här sen Jan 2011 
					Inlägg: 1280
					
					
					
					
				 
					
						
							
								 
								17 Jul 2017 18:08
							 
								
							 
							
							Tycker den nya svängen känns förvånansvärt naturlig faktiskt. Positivt överraskad första vändorna jag körde. Håller dock helt med dig Magnus att det är svårt att se vart kurvan är någonstans. Man ligger i mitten och väntar på att svänga men dyker aldrig upp! Jag gör enkelt missen att just tro att kurvan ska komma och har därmed lagt mig för mycket åt höger. När kurvan väl kommer sen får man justera sin position och det blir en skarpare sväng än man tänkt sig. Fick lite bakvagnsdans i exit på den några gånger. 
 Sen flaggposteringen. I juni när jag körde  stod man vid start/mållinjen uppe på det lilla podiet med flaggor (detta är väl huvudposteringen?!) medan man nu i lördags med Bavaria stod en bit ner i depån där det finns ett hål i staketet. Uppe på podiet vid start/mål tycker jag man ser flaggorna tydligt men inte alls längre ner där man stod vid Bavarias trackday. Dom var superlätta att missa.
 
				 | 
	
		| 
				
					
					Björnes
					Skillingaryd
					 
					Här sen Apr 2005 
					Inlägg: 926
					
					
					
					
				 
					
						
							
								 
								17 Jul 2017 18:18
							 
								
							 
							Re:                                                         
 
  	  | N Wiberg skrev: |  	  | Tycker den nya svängen känns förvånansvärt naturlig faktiskt. Positivt överraskad första vändorna jag körde. Håller dock helt med dig Magnus att det är svårt att se vart kurvan är någonstans. Man ligger i mitten och väntar på att svänga men dyker aldrig upp! Jag gör enkelt missen att just tro att kurvan ska komma och har därmed lagt mig för mycket åt höger. När kurvan väl kommer sen får man justera sin position och det blir en skarpare sväng än man tänkt sig. Fick lite bakvagnsdans i exit på den några gånger. 
 Sen flaggposteringen. I juni när jag körde  stod man vid start/mållinjen uppe på det lilla podiet med flaggor (detta är väl huvudposteringen?!) medan man nu i lördags med Bavaria stod en bit ner i depån där det finns ett hål i staketet. Uppe på podiet vid start/mål tycker jag man ser flaggorna tydligt men inte alls längre ner där man stod vid Bavarias trackday. Dom var superlätta att missa.
 | 
 
 Nja har inte sett nya banlicenser och så men med den gamla kurvan var den där och det är där flagglåda för posteringen är jäkla konkande med grejer om det skall vara någon annanstans.
 
						
							_________________
 Björn Andersson
 
 Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting
 Vagnbok utf. Folkrace
 Chefstekniker BMWSC
 F.D. SerieTekniker ERC
 F.D vagnboksutfärdare AR Cupen
 
				 | 
	
		|  |