| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLDA, R-däck 225/45-17
|
1426 besök totalt |
|
SÅLDA, R-däck 225/45-17
Har två omgångar r-däck i 225/45-17 varav en ska bort. Dunlop Direzza DZ02G, monterade på fälg och inkörda. Tillverkade sent -03, gummiblandning hard. 7000:- nypris 8500:- Bridgestone RE540S aldrig monterade. Tillverkade vecka 3 -04, gummiblandning S. 10000:- Dahlbäck ska ha 14920:-
EDIT: La till lite information samt några bilder. _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||
Ursäkta att jag har missat din fråga. Dom har gått 80 landsvägsmil och ca 5 mil på knutstorp och dom finns fortfarande kvar. _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||
|
Är fälgarna som Dunlopdäcken sitter på i bra skick ( inte ovala etc. alltså ), och passar dom på en M3 -94 ?
Att dom har gått 5 banmil och 80 landsvägsmil säger inte mig ( en amatör... ) så mycket, är dom i riktigt bra skick alltså eller....?
_________________ / Martin Spetz Racern: |
||
|
Fälgarna passar M3 men dom är inte i toppskick precis, dom är vitlackade med fastbrännt bromsdamm som inte går bort. Sedan är någon fälg riktad, så jag hade tänkt behålla dom.
Däcken är nästan i nyskick har knappt nött något på dom. _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||
![]() |
SÄLJES
SÅLDA, R-däck 225/45-17
|
1426 besök totalt |