Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 7048 besök totalt |
Vi måste ju passa på innan snön kommer... |
||||
Så där! Nu är mina bilder från spektaklet på väg ut i cyberrymden. Magnus K har vänligheten att husera dem åt mig då jag saknar kvalitativt lagringsutrymme. Mange lägger ut en blänkare när allt är klart! Stort tack Mange!
![]() Ang. bilderna så kan man väl säga att min starka vilja att få fartiga bilder m.h.a. långa slutartider resulterade i många mindre perfekta bilder men jag lade ändå ut dem eftersom det ju är skoj att se sin vagn i farten även om den är lite suddig. Skulle någon vilja ha någon bild i lite mer högupplöst skick så får ni hojta till via PM! M.v.h. Uffe _________________ Ulf Lögdberg |
||||
Det förklarar ju varför han var så himla snabb, han genade i rondellen hela tiden? ![]() Uffe L's bilder finns att beskåda här: (några småbilder pajjade men de stora funkar iaf...) http://www.shell.linux.se/magnusk/re Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Klas> Första passet gled jag mest och försökte hitta runt banan, i det andra passet stod jag på lite mer. Kul man kan underhålla, var rätt kul på min sida ratten också
![]() Tosse> Ja det blev lite otight apex där... ![]() Av någon anledning har jag ibland lite mentalt svårt för att verkligen stampa bromsen i botten. Får skärpa mig på den biten, borde haft bromseffekt nog att klara den kurvan. Uffe> Fin-fina fartbilder tycker jag! Magnus> 99or är ju erkänt snabba i rally vettu... ![]() _________________ Ragnar Burenius ![]() |
||||
Coola bilder, kul med lite fotografer...... ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||
Får be om ursäkt att det kändes lite B från arrangörernas del, denna sesång är lite på test och i måndags var vi två man kort så det blev lite stressigt. Kom gärna med förslag hur vi kan gå till väga! Man borde bla ha en ordentlig förargenomgång innan som du säger. Just nu känns det lite tungdraget då vi är alldeles för få som sitter i ledningen i Banracingsektionen så är det någon som känner sig seriöst intresserad så är det bara höra av sig. Sektionen är på väg uppåt och det kommer hända mycket roliga/nya aktiviteter ute på Sviestad framöver och jag själv kommer satsa 110%. _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||
Hallå!!! Schysta bilder ![]() ![]() ![]() ![]() Skicka gärna över alla bilder du har på min svarte riddare!! Ser ju ut som om det gick riktigt fort.... ![]() och bilderna avslöja ju även att det var Ragnar som sanda i ingången på Esset.... ![]() PM:ar mailadress... ![]() _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||
krilleg, du behöver inte be om ursäkt, tycker att ni skötte arrangemanget bra, mina idéer var bara lite tips inför framtiden ![]() Hur kommer det sig att det inte blir något gatåka under hela september ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||
Det är däcksrök... ![]() ![]() På den bilden ser jag även ut att ha lite skumt spår, eller hur lång är första delen av S:et? Tycker jag borde legat mer åt höger (i färdriktningen, dvs till vänster på bilden), och haft en rakare bil? http://www.shell.linux.se/magnusk/re _________________ Ragnar Burenius ![]() |
||||
Ragnar, den kurvan är ju så tätt inpå nästa kurva, långa högern, att du måste ligga långt till vänster i färdriktningen där... Annars missar du ingången till nästa kurva helt...
![]() Magnus Thomé tycker ju nåt liknande i spårvalsbeskrivningen för Sviesta ( https://rejsa.nu/bana_banparti.asp?b Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Ragnar, jag tror att du blir lite lurad av bildvinkeln? Uffe har tagit bilden från en position en bit in i höger-svängen, så jag tror din bil är ganska rakt i spåret "rakt upp" mot nästa turn-in? Möjligen att du ligger lite för långt ut till höger, men annars tror jag du är rätt där.
![]() ![]() Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 7048 besök totalt |