Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 42241 besök totalt |
Re:
Vad tror du? Fråga Åke ![]() Åke Nyberg kan f.ö. hittas på www.alfaromeo.org _________________ Jörgen Eriksson |
||||
Re:
Jag tror ju såklart att det är sant, men det har ju även kunnat vara påhittat för läsningens skull ![]() _________________ Erik Holmén |
||||
Re:
http://www.youtube.com/watch?v=-qAou _________________ Andreas Björck _______________________ Alfa Romeo 159 Porsche 996 4S |
||||
Re:
Min också! Jag minns för många år sedan på Mantorp när han först åkte med mig i min dåvarande 911:a och jag sedan i hans Alfa Bertone, när jag från passagerar stolen råkade uttrycka frasen "nu har du nog lyckats gnugga bort det sista fästet du hade (med ratten)". Den kommentaren skrattade han och jag gott åt efteråt. Ha ha, det låter inte lika kul när man försöker skriva om det efteråt ![]() ![]() _________________ Torbjörn Holst ![]() Den gula bytt mot en låg röd.. |
||||
Det finns ju en anledning till att man inte brukar skylta med sina intressen så värst.
Grejer som folk ställer sig än mer oförstående till än bilar som hobby inkluderar nog simracing (det finns en del läskiga exempel både där och på flygsim-fans), för att inte tala om extremöverklockning. _________________ ![]() Ibland kör jag bana. Fast rätt sällan ändå. |
||||
Nu går det att tävla i kaffekokning!!!
https://youtu.be/Gm5EZu4lrOI _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Re:
Nåt man ska skylta med är sitt fotointresse med gamla filmkameror, det ramlar in lite kameror med jämna mellanrum, fick en påse film i posten förra veckan. ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
Jag fick flera frågor om däck när jag hängde på Knutstorp i helgen.
Standardsvaret jag brukar komma med att det viktigaste är skånsk luft i däcken alltid skapade precis lika mycket förvirring som vanligt. ![]() Man kan nog tävla i hjulinställning och däckstryck, precis som den där kaffekokartävlaren. Där processen är viktigare än resultatet. ![]() _________________ Anders Hansson |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 42241 besök totalt |