Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 6241 besök totalt |
Peter:
Det där ÄR smicker. Det där kan du komma långt med... Tror för övrigt inte att det är så mycket fel på mig, men jag är lite finsk. Undra om det kan vara det? om jag kan köra rakt? Vet inte, har inte provat ![]() Men vad ska jag göra när inte det finns väghållning? Då ska få åka min variant på häng så fort Estonia är klar. ![]() Mvh Ludde PS P&K ![]() DS _________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
||||||||||
Kan du inte fixa Estonia till nästa träff då, vill ju höra detta sagolika monster gå, gärna på häng..... ![]() ![]() Mvh, Peter _________________ Peter ovner |
||||||||||
Jag har faktiskt två bilder på din bil , tog dessa när jag stog flaggvakt innan karusellen . Kan maila dom till dig för jag tror dom är för stora för att lägga ut här. _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||||||
Re: Bilder
Snurrningen var klockren ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||||||
Hej Maciek,
Hur går det med filmen där Peter snurrar/åker riktigt brett? Är ju nyfiken, han hade den dåliga smaken ![]() Mvh Christer, a.k.a Ludde Brehäng , a.k.a ![]() _________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
||||||||||
_________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 6241 besök totalt |