Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 9561 besök totalt |
Hmmm, tur att jag kan komma i egenskap av att vara medlem i Hondaklubben.
Bara jag inte kör sönder bilen på någon Blackrace innan dess. Synd att inte Sörpan teckande sig på 10-listan. Hade varit kul att se hur hans tyska stridsvagn hade klarat sig bland riktiga banbilar. ![]() Förvånad också över att Peeters namn saknas på listan. ![]() Undrar om jag har stuckit ut hakan, eller ... ![]() _________________ Mvh Benci_Hovanyi ![]() Gotland Ring 1:33,33s |
||
1. Niklas Falk
2. Klas NSX 3. Joachim osbeck 4. Samuel Lindkvist 5. Johan Sjölinder 6. Maciek Matwiejczuk 7. Johan B "blixten" 8. Nisse Classon 9. Lars Eriksson 10.Henrik Inhammar 11.Jonny Ekström Reserv: Lars Johansson Jonas Jonsson Carl Arwidsson Magnus Gens Kan ju vara kul att åka dit en sväng ![]() ![]() _________________ //Magnus Gens |
||
Gratulerar. Jag blir tyvärr tvungen att hoppa av pga att dygnets timmar inte räcker till. ![]() Se nu till att köra riktigt fort med elisen Lars. ![]() Men man får tacka för inbjudan. ![]() |
||
1. Niklas Falk
2. Klas NSX 3. Joachim osbeck 4. Lars Johansson 5. Johan Sjölinder 6. Maciek Matwiejczuk 7. Johan B "blixten" 8. Nisse Classon 9. Lars Eriksson 10. Jonas Jonsson 11. Jonny Ekström Reserv: Carl Arwidsson Magnus Gens Jag tog mig friheten att fixa listan. Den är väll ok???? _________________ Johan Sjölinder |
||
jovisst ![]() 1. Niklas Falk 2. Klas NSX 3. Joachim osbeck 4. Lars Johansson 5. Johan Sjölinder 6. Maciek Matwiejczuk 7. Johan B "blixten" 8. Nisse Classon 9. Lars Eriksson --------> Audi S4 2.7 biturbo 10. Jonas Jonsson 11. Jonny Ekström Reserv: Carl Arwidsson Magnus Gens _________________ Lars Eriksson S4ORCE Audi S4+ -99B Widebody |
||
Jag vet hur det är med brist på tid, jättetack till er ändå för visat intresse (och tack till er som roddar i listan, så jag slipper den grejen).
![]() /J |
||
_________________ Kinnekulle Foto Jonas Stensson rejsa.nu/kinnekullefoto - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Bilder är snyggast på väggen! jonas@kinnekullefoto.com |
||
Detta var ju jättebra och tack Samuel, men........
![]() Jag skall antagligen spela Allsvenskan i bridge denna dag. Jag skulle ha gjort det från början också, men min ersättare hoppade av igår, så nu har jag ingen ersättare längre vilket innebär att jag inte kan komma heller. Jag kommer att försöka med några andra spelare om dom kan hoppa in. Ändra inget i listan ännu. Carl Arvidsson kan nu bli en lycklig man. Vi får se. _________________ Porsche Cayman GT4 -16 |
||
Väntar ivrigt på besked ![]() _________________ Carl Arwidsson Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering ![]() |
||
Eftersom Miataklubben fick en officiell inbjudan (tack Jerry) så lämnar vi plats åt er andra i listan.
1. Klas NSX 2. Lars Johansson 3. Johan Sjölinder 4. Maciek Matwiejczuk 5. Johan B "blixten" 6. Nisse Classon 7. Lars Eriksson --------> Audi S4 2.7 biturbo 8. Jonas Jonsson 9. Jonny Ekström 10. Carl Arwidsson 11. Magnus Gens MiataKlubben: Niklas Falk Joachim osbeck +minst 3 till |
||
Tackar Tackar ![]() Vi ses i helgen grabbar ![]() _________________ Carl Arwidsson Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering ![]() |
||
En viktig sak bara - ta med er jämna slantar så vi slipper palta med växel.
300:- /ekipage är det som gäller (om man inte är medlem i SSI, FMCS eller HPC - och framför ett fordon passande i den klubb man är medlem i). ![]() /J |
||
Finns det möjligthet och plats för två bmw's till?
![]() ![]() (en grön M3 e36 - QUAD.... samt min 318is) mvh Peter |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 9561 besök totalt |