Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3624 besök totalt |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Den som Nisse renoverade upp , var i vitt men hade dom där fjoll-dekalerna (regnbågsfärgade) ![]() |
Hallå..hallå..hallå 1672...jovisst, när jag talar med lekmän brukar jag runda av, dock åt fel håll denna gång ![]() _________________ /Anders C |
|
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
Hoppla! ![]() Farsan hade en 75:a... Brann upp gjorde den inte men klåfingriga idioter kunde inte skillja på ditt och mitt alltid. ![]() |
Sådär skriver du bara för att plantera en massa hjärnspöken bland oss andra... > ![]() Eller var det kanske ett kap man missat? ![]() ![]() ![]() ![]() |
Faktiskt inte! En bil som fraktar sin ägare till o från jobbet varje dag. En ägare som tröttnat på att gamla bilar inte är lika problemfria som familjens nya Volvo. _________________ /Kristian Elisson |
Nu står det 318is 7-7 m535 och låga 4 för 323/325...
Inte bara jag som känner mig sliten i detta valet då! Tur att ni delar det med mig iaf! Kollade Trafikförsäkringen idag och den låg ungefär lika på alla de.. så nu är det bara fråga om vilken bil jag kan göra bäst ifrån mig i och ändå åka rätt gött i! Senare blir det ju släp men i början så får snåljåpen bestämma... 318is vekrar det iaf finns fler prisvärda ex utav även 325.. men M535 är inte nån bil som växer på träd inte! _________________ Johan - Prospekterar Cayman |
Nu hände ju det som inte får hända.. Oväntade utgifter.. *arghh* så nu får jag vänta tills september.. inte för att det egenligen gör så mkt.. det finns inte så många bilar ute på annons som jag egentligen blitt särskilt intreserad av!
_________________ Johan - Prospekterar Cayman |
http://www.autopower.se/powerborsen/
Den här bilen är ju nästan klar och dessutom billig, men den passar inte i Standard... _________________ /Arne Lindgren |
Arne: Den hade jag helt missat.. Hmm Det som kan ställa till det är Spacerna som bygger ut 42mm på Varje hjulhus.. men i Standard så gäller ju Grupp N men du kanske vet mer än mig här då jag inte alls har kollen riktigt.. Fast den borde väl gå att modifiera så att man kan ställa upop i standard med den eller? För den har ju bur och allt klart.. Motor går ju säkerligen att ordna på nån skrot! måste läsa igenom Relgerna igen för att kolla upp denna bil emot dem.. Spårvidden har jag för mig absolut inte fick ökas dock.... Sen vet jag inte om Nylon Bussnginar är ok i Standard heller. men jag har för mig man fick ändra till krafitgare bussningar men inte på själva konstruktionen!
Nån som vet skulle gärna kunna få hjälpa mig lite här! 970kg på 318is 16V motorn är ok enlig standard iaf! om den hålls orginal... Ska sätta mig och -> ![]() _________________ Johan - Prospekterar Cayman |
Johan M3E30: okaj då är det ju lika bra att låta nån bygga en ny bur då kanske! För jag är ärligt talat mera sugen på en M535:a!
Eventuellt hittat ett objekt nu! Så peppar peppar att denna är det jag söker nu! ![]() _________________ Johan - Prospekterar Cayman |
Anton.. Trevligt att du lyckats grävt fram nått som en annan absolut inte hade en aning fanns
![]() ![]() _________________ Johan - Prospekterar Cayman |
Hahah.. Du vet ju hur det är Lennart! All den dära plasten ökar ju minst 35hk och tophastigheten med 10-20% ![]() _________________ Johan - Prospekterar Cayman |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3624 besök totalt |