Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11 >> 19444 besök totalt |
OK, jag fixar finliret... Men hur gör vi sedan?
Jag kan visserligen skära ut testexemplar, men jag får nog svårt att börja massproducera... Enklast är kanske om jag tillhandahåller filerna i lämpligt format så kan var och en knalla iväg till närmaste dekaltryckeri/skärmaskin och få dekalerna i den färg och storlek man vill ha. Samtidigt så skulle ju någon form av massproduktion säkert dra ner priset, men då måste ju någon (diktatorn?) ligga ute med pengar tills alla märken är sålda och distribuerade... Knappast en bra lösning. _________________ Mattias Meldert ![]() |
||||||
Vad pratar vi om för pengar och leveranstider? Föranmälan med förskottsbetalning? _________________ /Kristian Elisson |
||||||
![]() Min tanke är att tillverka en bunt men att även lägga upp filerna med originalen i lämpligt filformat så att man precis som du säger kan beställa själv. På så sätt kan man antingen skaffa standardstorleken i standardfärg av mig eller specialbeställa själv precis i vilken färg eller storlek man vill ha. _________________ ![]() |
||||||
Jag lutar åt att tillverka en liten bunt av dessa.
- Silvergrå färg (passar på flest bilar då tror jag) - Storlek så att den passar på tröskeln. 3cm X 60cm eller något sånt... - Utskuren text ![]() - och denna i svart för hjälm/sidofönster/saker... - Ca 8 cm bred och 2 cm hög - Den blir så liten så den måste vara på "helt" märke. Svart text på genomskinlig bärare. ![]() _________________ ![]() |
||||||
En till som håller med. Jag gillar inte heller att det ständigt skall slängas med "fräcka" engelska utryck så fort man skall få till en slogan. :gul bakåtsträvargubbe: Det skall nog till att texten "TURN IN - APEX - FLAT OUT" i nedanstående förslag byts mot "SVERIGES STÖRSTA" innan jag kletar ned bilen. ![]() ![]() (känner mig f.ö. lite som en 14-åring som just har sett F&F på DVD när jag går omkring med rejsa-tröjan på - sorry ![]() ![]() _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||||
Kan du maila filen/filerna till mig? Skulle vilja testa några ideér om jag hinner. Nollningen börjar idag så kan bli lite halvblöt vecka. Men har några tankar och ideér jag skulle vilja testa. =) neo@irry.com
_________________ /NEO aka Henrik Cednert :: Audi S2 Coupé 1994 :: Proud member of Team Irry -+ www.irry.com +- |
||||||
Detta är nice!! ![]() |
||||||
Är sen nästa tröja långärmad med så kan man ju tom använda den på banmöten där den kanske mest hör hemma ![]() ![]() _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport ![]() |
||||||
Speciellt om den görs i Nomex. ![]() _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||||
...med text utmed armen så det syns lite ut genom sidorutan... ![]() ![]() om man inte sitter så lågt som i min bil då alltså...men det funkar fint vid kromad arbåge. ![]() |
||||||
Jag tycker att Magnus fotnedsättning hamnade väldigt bra ...
Tycker också att EPS:er skall länkas ut här så att polarn kan skära ut i plugget ... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
då kanske t.o.m. jag köper en ... förutsatt att det finns svarta ... _________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||||||
bland annat, men det är ett format som de flesta såna där program klarar ... Annars är ju Illustrator ett hett tips ![]() Kan även "monteras" i Photoshop m.fl... Importeras i Flash ... Et Cetera ... edit : http://www.prepressure.com/formats/e
_________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||||||
Tackar, PSP klarade det utan att jag visste om det. Finurligt format ser jag nu. ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||||
Fan har missat den här tråden helt ![]() Men dessa två ser snygga ut ![]() Kommer helt klart sitta som ![]() ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
BRA! ![]() Fast plasttryck på en "skyddströja" är väl sådär om man skall vara petig, brodyr? ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11 >> 19444 besök totalt |