| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
VW Polo07kRS Bilsport nr 9 -10
|
<< 1, 2, 3 ... 43, 44, 45, 46 >> 36 besök senaste veckan (409864 totalt) |
|
Grattis till ett kanonresultat!
Blir tyvärr inget Elmia för mig i år, så missar dig o bilen "live". Med lite tur så kanske det blir något tillfälle på någon bana eller annat i framtiden! _________________ Christian Jansson BMWCS #10364 SVKG #661 BMW 332is E30
|
||||
|
Var på Elmia igår såg den live. Tyvärr såg jag inte dig, så kunde inte tala om för dig hur bra bygget ser ut
Men riktigt bra jobbat Hoppas få se och höra den fram över
|
||||
|
Jag gillade verkligen det som jag såg av bilen på mässan! Synd att du inte var där när jag kollade in bilen så att vi hade kunnat snacka om alla lösningar. Men det tar vi en annan gång!
_________________ Rickard Wiberg Volvo 740 Turbo Time Attack.nu Unlimited-klass Instagram: @rickardwracing |
||||
|
_________________ Fredrik Olsson |
||||
|
Kul! Med bilder på speedhunters
Efter en jävla massa tändningsdtrul så funkar äntligen bilen som den ska. Snart blir det mappning o bromsning, så håll tummarna.
I videoklippet kör jag bara på grundladd 0.7bar. skulle tippa på 350hk isch. Nen den skjuter på fint.
_________________ Bygger: Ferrari F40 LM Pausad: Lotus ExigeM42R Byggde: VW polo WRC replica -10 Eric Johansson Eskilstuna |
||||
|
Hehe ja.
Skönt o kollat igenom allt. Kylning, laddtryck, oljetryck osv verkar funka. Förutom tändningen så har det inte varit nå skit alls.
Nu är det bara o byta olja o sen mappning.
_________________ Bygger: Ferrari F40 LM Pausad: Lotus ExigeM42R Byggde: VW polo WRC replica -10 Eric Johansson Eskilstuna |
||||
|
Re:
Har du fått hem din Vibrant vevhus vent? Har du monterat det ännu och testat det? _________________ Martin Ehrsson RS8
Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||||
|
Tja!
Japp den ligger hemma. Men inte provat än. Nu kör jag bara öppet genom en provent burk. Verkar funka bra. Ska byta olja idag oel imorgon så blir intressant o se hur söligt det är. Försöker vara nogrann om jag startar att varmklra ordentligt innan jag stänger av. Så man förhoppningsvis kokar bort det mesta _________________ Bygger: Ferrari F40 LM Pausad: Lotus ExigeM42R Byggde: VW polo WRC replica -10 Eric Johansson Eskilstuna |
||||
|
Re:
Läser jag rätt att där är 600ish hästar? Hejsan hoppsan... fasen vad alla ska ha krut i sina bilar nu för tiden.
Grattis!
Intressant! Vad finns det för något i den där backventilen? Fjäder och kula, eller något annat hokus pokus? |
||||
|
Re:
Hehe förstår, när du kopplat in 4wd kommer du vilja ha 200hk till
_________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
VW Polo07kRS Bilsport nr 9 -10
|
<< 1, 2, 3 ... 43, 44, 45, 46 >> 36 besök senaste veckan (409864 totalt) |