| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
BMW M2 F87 LCI 2018 *Clubsport*
|
2 besök senaste veckan (16991 totalt) |
|
Nu har ju bilen original "oändligt" med grepp fram så där behöver man inte mer om man inte fixat mer grepp bak. Men, nyfiken på vad frontsplittern ger i greppväg, det brukar ju finnas en hel del att hämta med en rätt gjord splitter.
_________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
|
||||||
|
Re:
Frontsplittern jag har gör nog inga underverk med greppet utan mer design, Laptimes i kolfiber ser ju ut som GT4 till E92 så den ger säkert mer! _________________ Per-Otto Kent BMW M4 G82 "Clubsport" Megane Trophy 300 Raeder Motorsport |
||||||
|
Re:
AP är ju dööfränt
På ringen funkar original kanon ihop med bromskylning, här hemma har jag hört av flera att skivorna går varma och slår sig så då är nog ett rejält kit bra
_________________ Per-Otto Kent BMW M4 G82 "Clubsport" Megane Trophy 300 Raeder Motorsport |
||||||
|
Re:
Lär ju definitivt inte bli sämre iaf!
|
||||||
|
Re:
Man skulle kunna tro det på specen men utan kylning blir det lite väl varmt för tex gula pagider. Det funkar på håret liksom om man tar i ordentligt en lite längre stund. Jämfört med CSLen så är det högre toppfart och 100kg till. _________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
Re:
Jag kör Endless endurance-belägg på M4an och de beläggen är grymma. Det är som att få en helt ny uppsättning bromsar. Nackdelen är priset, men efter två trackdays och 40 varv på ringen ser jag knappt något slitage alls. Bästa belägg jag någonsin kört med, det känns som de klarar vad som helst. _________________ Peter Sundström Nissan Skyline KGC10 Hakosuka, Datsun 280Z, MGB GTS V8, Giulia QV 313 varv på Nordschleife |
||||||
|
Re:
Jag har också kört Endless Endurance på E92 och jag upplever det som helt outstanding i både känsla och livslängd! _________________ Per-Otto Kent BMW M4 G82 "Clubsport" Megane Trophy 300 Raeder Motorsport |
||||||
|
Re:
Får du inte rätt dåligt komp om du svetsat avgasventilerna i öppet läge?
_________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||||
|
Re:
Tjena Nisse, jag har pluggat dem med Mats gamla Lacostetröjor från garaget
_________________ Per-Otto Kent BMW M4 G82 "Clubsport" Megane Trophy 300 Raeder Motorsport |
||||||
|
|
||||||
|
Re:
RSL29, behöver bromskylning då bromspedalen lever ett eget liv.. Ska köra Endless vid nästa byte för och se skillnaden! _________________ Per-Otto Kent BMW M4 G82 "Clubsport" Megane Trophy 300 Raeder Motorsport |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
BMW M2 F87 LCI 2018 *Clubsport*
|
2 besök senaste veckan (16991 totalt) |