Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2943 besök totalt |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hur många rejsa.nu-klistermärken kan tänkas vara intressant?
Nu vet jag inte vad de kan kosta men är du presumtiv klistermärkesköpare? Jag lutar åt att tillverka en liten bunt av dessa. - Silvergrå färg (passar på flest bilar då tror jag) - Storlek så att den passar på tröskeln. 3cm X 60cm eller något sånt... - Utskuren text ![]() - och denna i svart för hjälm/sidofönster/saker... - Ca 8 cm bred och 2 cm hög - Den blir så liten så den måste vara på "helt" märke. Svart text på genomskinlig bärare. ![]() _________________ ![]() |
Uhm... jadu.. det lilla märket var väldigt litet... kommer man att kunna se vad det står om totalhöjden är 2cm? Verkar väldigt litet...
Iaf... personligen vill jag ha det långa så man visar på en gång var rejsa.nu är! Mvh Fredrik _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
Kommer placeringen av dessa märken vara omgärdade av ett lika strikt regelverk som ringenmärkena?
(Se inlägget mest som en fundering, inget jag vill att ni svarar på) ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
Jag tror jag skulle kunna tänka mig ett stort och två små, typ... Om nu inte priset blir 100 för de stora och 50 för de små...
![]() Men jag är lite inne på samma spår som Figgz här, går det verkligen att göra lilla "flat in - spin out"-märket så litet som 6x2 cm? ![]() Mvh Magnus K _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
|
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
Vill ha det stora märket på trösklarna. Skulle vara fint med vita dekaler dock inte i "Panda vit" som bilen är målad i
![]() Men är det silver som gäller så funkar det med _________________ ![]() Renault 5 GTE -88 |
Acke, 59 cm tror jag är "standard" för bakrutedekaler...
Lennart, har funderat på det men vill nog inte ha någon dekal i bakrutan... möjligen då hellre en liten som man kan sätta på rutan bakom en av nackskydden. Men då vill jag ha en spegelvänd dekal som kan färstas på insidan rutan och jag tror inte att det är det vi pratar om här... Edit: Men mina åsikter här är relativt irrelevanta då jag kan ordna exakt det jag vill ha på egen hand, åtminstone om vi pratar om utskurna märken... _________________ Mattias Meldert ![]() |
![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
![]() Jag har förmåga att förbruka klistermärken och dessutom har jag en känsla av att min ruta kommer att behövas bytas nångång osv.. Jag har svamlat om att lacka om bilen också.. ![]() Jag vill köpa en fet bunt! ![]() ![]() _________________ /Anton Lillsund |
Kan ju vara bra om man skulle vilja täcka över lite rost.... ![]() ![]() _________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
kryssa lite fel där uppe, men ett sådant där Turn in-apex-flat out märke vore läckert.
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2943 besök totalt |