Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2843 besök totalt |
2018-07-20 Speedster Superstage Christoffers Minne 1 LEDIG
Fredagen Den 20 Juli är det dags för Christoffers Minne 2018! # samling kl 08,30 # Platsen är Emmaboda flygfält, Från Emmaboda, kör någon km mot Nybro, tag höger (du ser var de är) # Körning får ske mellan kl 09,00 - 17,00 med uppehåll för lunch 12-13 # Inget licenskrav. # Hjälmkrav. # Använd heltäckande bomullsklädsel eller föraroverall för din egen skull. # All körning sker på egen risk. # Ljudmätning kommer att finnas uppställd vid banan, max 95dbA. (inget problem om du har någon form av ljuddämpning) # Opel Speedster och systerbilar typ Lotus exige/elise välkomna, andra bilar vid platser över. # Antal ekipage är begränsat till 15 st # Pris per ekipage är 650 kr # Avgiften sätts i på konto 9150 2344663 (skandiabanken) märk med ditt namn/nick # Återbetalning sker endast om ersättare finnes. # Startavgiften skall vara betald senast 1 juni. 1. Sliparn Speedster BET 2. Stefan Åkesson speedster BET 3. Mikael Åkesson speedster BET 4. Fernström speedster BET 5. Fredrik Liljenberg speedster BET 6. Mikael Ankler Lotus Exige 7, Lars Lindeby Speedster BET 8. Martin Linné Toyota Celica -94 BET 9. Jonas Eriksson Saab 9-5 BET 10. Marek zacharzewski mazda miata BET 11. Frempa Volvo S60 Polestar BET 12. Mustafa Hamza BMW M3 BET 13. Matthias Karlsson Mazda Miata BET 14. Matthias Karlssons flickvän Mazda Miata BET 15. Jag sätter sista inbetalningsdag för reserver till 8 juni. _________________ Erik Lange. Snabbare än Gullabo i superstage ![]() |
||
Hej, sätter gärna upp mig på reservlistan i år igen, blir troligen i en Volvo S60 Polestar i år.
Sätt gärna upp Johan Linner Nissan GTR, Mustafa Hamza BMW M3 på reservlistan också. Tack på förhand som vanligt. Mvh Marcus Frenning _________________ Marcus Frenning |
||
Re:
Hoppsan! missade visst den posten, men ingen skada skedd, ni är med ![]() Alla på reservlistan kom med, och inga platser finns kvar. så det går bra att sätta in anmälningsavgiften snarast. _________________ Erik Lange. Snabbare än Gullabo i superstage ![]() |
||
Nu blev det visst 16 då jag klantat mej lite, blir det ingen som hoppar av så kör vi på det, annars 15.
Jag sätter sista inbetalningsdag för reserver till 8 juni. _________________ Erik Lange. Snabbare än Gullabo i superstage ![]() |
||
Re:
Går bra ![]() betala in avgiften så är ni med. _________________ Erik Lange. Snabbare än Gullabo i superstage ![]() |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
2843 besök totalt |