| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
EGT sensor
|
<< 1, 2 2336 besök totalt |
|
Knotan: 200 hk på T3 är väl inga problem ... Cossie kör ju runt med 330 kitt på ar48 hus och bensin
Men jag håller med, T3 turbon är en strypning. Mottrycket är skyhögt. Går såklart fixa till med antingen preppning/modifiering av nuvarande turbo eller så byter man till någon annan turbo. _________________ AIexander StenvaII |
||||
|
Re:
Haha ok då men är det för det första ens 330 häst på riktigt? Och för det andra så vet jag ingen, iallafall i Norrköping som haft en cossie med 330 kitt som kunnat köra mer än till macken utan att bilen typ skär eller något annat hänt. Så Det kan omöjligt vara speciellt driftsäker setup. Men Det kanske har mest med elektroniska biten att göra
_________________ Karossbilar är inte det lite larvigt?? niklas laine |
||||
|
Re:
Jag vet inte varför men jag får typ rysningar varje gång jag hör någon prata trimning och England i samma mening. Kan verkligen inte förstå det då dem är allt annat än kända för att vara speciellt lyckade eller kunniga i ämnet. Och för det andra förstår jag inte heller varför när vi har en skara svenskar som tillhör eliten inom motor optimering. _________________ Karossbilar är inte det lite larvigt?? niklas laine |
||||
![]() |
Skruva banåkabil
EGT sensor
|
<< 1, 2 2336 besök totalt |