Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1 besök senaste veckan (760 totalt) |
2018-06-(8+9): 2x Trackday Fokus nybörjare & TA (KINNEKU
ALL INFO & ANMÄLAN: https://simplesignup.se/event/127091 Vi hälsar alla bankörnings-intresserade välkomna till Kinnekulle Ring fredag den 8 juni för testdag och trackday inför Rond 2 av TimeAttackNU.se (lör - sön). Alla som deltar på vår trackday får en tidtagnings-transponder och löpande koll på era varvtider via vår partner SLC och har fri tillgång till en instruktör i depån (förarcoachning går boka separat). På våra arrangemang har vi alltid hög säkerhet i form av bemannade posteringar, ambulans med sjukvårdare, räddnings/släckbilar med utbildad personal samt sekretariat som alltid har trevligt folk på plats. På plats finns också professionella fotografer och övrig media av hög klass: https://www.facebook.com/Timeattackn SUMMERING KÖRNING: Fredag är en bankörningsdag med fokus på nybörjare (4x15min) och gemenskap, öppen för alla (5x15min körning). Shakedown på eftermiddagen (2x20min) endast för serieanmälda som ett flexibelt tillägg för de som ankommer senare) Lördag kör Club-klassen sin kompletta tävlingsdag, samtidigt kan allmänheten och tävlande boka Trackday (5x15min). Söndag tävlar Club Challenge, Pro Street, Pro och Unlimited (heldag). MAXI-WEEKEND-PAKET - ENDAST 2590:-! Som ett initiativ att uppmuntra våra förare och ev. nya gäster har vi tagit fram ett "weekend-paket" som ger ett väldigt attraktivt pris för Trackday både Fredag + Lördag... dessutom bjuder vi in er till gemenskapen med grillning på lördag kväll med oss i Crew. Passa på, begränsat antal platser! NYBÖRJARE 4x15MIN - DITT FÖRSTA TANU-EVENT TILL SPECIALPRIS 800:-! Du som aldrig tidigare provat något av våra event och har noll eller väldigt begränsad erfarenhet av bankörning, är välkommen att boka 4x15min med tidtagning (valfritt). Våra klassvärdar hjälper dig mellan dina heat och har även en genomgång innan första körpasset. Endast 12st platser. PS! Denna deltävling har vi en kvinnlig förarcoach (Ella Benje, klassmästare SSK Klass 1 två ggr) tillgänglig för de tjejer som önskar detta extra stöd i depån! ![]() |
BANKÖRNING FÖR NYBÖRJARE KINNEKULLE PÅ FREDAG - ENDAST 800:-
På fredag erbjuder vi en "Prova på"-deal för de som aldrig provat våra event förut, med extra fokus för nybörjare. Här går det lite långsammare på banan och i depån hjälper våra klassvärdar samt mångfaldiga mästaren i SSK-seriens Klass 1 Ella Benje till som coacher. Boka enligt länken ovan och läs mer där. Välkomna! ![]() ![]() |
Fortfarande platser kvar på samtliga pass. Gratis att på en förarcoach för nybörjare och för erfarna förare är det spännande med full tävlingsbemanning på räddning/ambulans etc samt riktig tidtagning (gratis).
Många roliga bilar att dela depå med hela helgen, välkomna med anmälan på länken i första inlägget. ![]() |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1 besök senaste veckan (760 totalt) |