| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: WTCC-fälgar 17x9 med nya slicks fd Rosenblad/Priaulx
|
3258 besök totalt |
|
4st racingfälgar från VM-team, fabrikat Speedline, 5x120 ET 25 (får nog kolla detta). Har använts som inställningsfälgar för CW och Rideheight inför träning och VM-race med Rosenblad/Priaulx BMW E90. Bör nog finnas lite bett under den blanka orörda ytan. Prisidé 8000 eller bud. Fälgarna kan säljas lösa men köparen bekostar eller ombesörjer avkrängning. 5000 för 4 lösa fälgar. Jag kan även sälja de fyra andra fälgarna och de har också slicks på varav två är aningen bredare. Slicksen är Dunlop som gått några provvarv på en gatbil i promotionsammanhang hos generalagenten. Prisidé 7000 eller bud. De fälgarna kan också säljas lösa men köparen bekostar eller ombesörjer avkrängning. 5000 för 4 lösa fälgar. Kom med motiverade bud om priserna är fel, de kommer säljas senast i April, även om det är ett lågt bud. Kan visas i Svalöv eller Helsingborg. 070-4173668
_________________ Mattias Habenicht HMS |
||||
|
Re:
Kan ta en uppsättning bilder i helgen. Men som snabbsvar: raka och inga intryckningar i fälgkant. De är en gång i tiden köpta av Elgh Motorsport och utlämnade till mig av Rosenblad personligen. Har inte mätt med klocka men de såldes som race ready. _________________ Mattias Habenicht HMS |
||||
|
Kompletterande bilder tillagda. Däcken är dimension 24/61-17.
EDIT: Reglementet var visst 9 tum breda. _________________ Mattias Habenicht HMS |
||||
|
Re:
Dom säljs kompletta och balanserade (ja faktiskt) med slicks som är minst 7.5 år gamla. Jag tvivlar inte en sekund på att slicksen är fungerande. De har förvarats väl och aldrig nått arbetstemp. Nageln sjunker in fint i gummit. Ser hellre att dessa används i sitt rätta element än att jag inbillar mig själv att jag kommer ut på bana igen den närmaste tiden...och de förblir lagrade. Kom med ett bud. _________________ Mattias Habenicht HMS |
||||
|
Klent intresse för 4 st med slicks (förutom bud jag inte accepterat). Erbjuder nu 8st med eller utan slicks. Den som har maskin att kränga av alla slicksen får rabatt
_________________ Mattias Habenicht HMS |
||||
|
Re:
Konstigt. Det måste ju finnas massor av bilar som går med bromsar som inte kräver 18". Hade jag haft pengarna skulle jag lägga dom på hyllan. Höj priset och prova här. https://www.facebook.com/groups/3213 EDIT: Om jag nu inte missuppfattat priset och antalet...
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
|
Re:
Tack Håkan! Förmodligen har du som 99% utläst att det är 8 fälgar varav 4 med däck. Jag var nog otydlig när jag skrev att annonsen avser fälgarna MED däck. Ändrar nu. _________________ Mattias Habenicht HMS |
||||
![]() |
SÄLJES
|
3258 besök totalt |