Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
770 besök totalt |
Bilsport SS
Nu har vi på PeugeotSportClub kört Superstage på Emmaboda. Efter en nervös väntan på att få köra, så blev den första vändan inte så bra, men andra gången blev det bara roligt. ![]() Min man körde en runda och fick en rätt så okej tid med min bil, så sedan behövde man inte ha någon tidspress för och då blev det bara jätte kul. Från första till bästa tiden jag satt skiljde det 14s. så det blev ju en förbättring. ![]() Det skulle ha varit roligt att följa med någon och få lite tips hur man borde köra. Malin körde jätte bra ![]() Efter piruetten kom hon tillbaks med ett jätte ![]() och attackerade banan igen med ännu större entusiasm. Hon satte en bra tiden. /Mita _________________ Marita Stjärnek |
Den bästa (Pelle med en 206:a) körde på 1.35.xx
Malin körde på 1.43.xx ![]() ![]() Min man i min bil 1.42.25 ![]() Jag ![]() ![]() ![]() Jag skulle ha velat kommit ner mot 1:50 men det ville sig inte riktigt _________________ Marita Stjärnek |
Jag tror inte att jag har varit med om något så kul!!!!
Skulle inte ha åkt så tidigt för jag hade chans att köra mer..... Men efter mer än 9 timmar så blir man ganska trött Hoppas det kommer fler gånger. Jag skulle ha velat pressa tiderna ytterligare. Men kul var det i alla fall Får ni chans så tycker jag verkligen att ni ska ta den _________________ Malin Dahlberg |
Hmmm Mita...om du är en
![]() ![]() Jag körde två vändor på skoj, då jag inte var anmäld att köra....och det gick väl så där...var väldigt feg..och fick den strålande tiden.....2.01.XX _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
770 besök totalt |