Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2004-08-28 AMS Trackday på Anderstorp
<<   1, 2
1 besök senaste veckan (5898 totalt)
Pär Hylander
Laholm
Här sen Nov 2002

Peter S skrev:

De långa sveparna har ju dock sin charm och vänstern efter karuseller är ju också skojig. Annars är det ju mycket raksträckor. Då jag körde där senast så gick det på 1.50,9 (med cirkus 130 hk). Jag var nöjd med det tills Gunnar ("Gunnars Garage-Gunnar") på småländska konstaterade att Roadsport A körde på neråt 1.45-1.46 då det begav sig. Nu tror jag dock att han mindes lite fel.
.

Tror nog att han faktiskt kan ha rätt, PCSR åkte där alldeles nyligen och nytt banrekord i klass 1 sattes med en 964 Cup på 1.45.någonting. Max 4 hk/kg så där är ju ytterligare lite utrymme för mer pulver eller lägre vikt i Roadsport A. Fast vi kan nog enas om att Anderstorps alla långa rakor inte gynnar en lätt motorsvag bil utan aerodynamik

Brämhult
Här sen Aug 2004

Fredrik C skrev:
bilder

i sista passet såg jag en kalas-pingla som stod vid den där 'däck-bron' i karusell-kurvan, jäklar att man inte satsat på en on-board kamera...

nån som hade film kvar i sin då...?

Michael Stadig --BBDB--
Morgan 4/4 BDG, Caterham 7 TC, Lola T492, Honda RVF400R
Citera
Göte RS6 Sjögren
stockholm
Här sen Maj 2004

När jag körde plusen var det någon som tog bilder efter första högern på långa rakan. Stod innan för banslingan. Har annars film men mest från depån samt en del från depårakan. Ej så intresant kanske.

Hade bara Erik varit med hade vi haft en del on board film. Han kunde dock ej hänga med.

Torshälla/Eskilstuna
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Här kommer några bilder:
Tyvärr bara från parkeringen...

Eftersnack
2004-08-28 AMS Trackday på Anderstorp
<<   1, 2
1 besök senaste veckan (5898 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande