| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
SLC - KNUTSTORP - FILMEN UPPE
|
3179 besök totalt |
|
Vill ni ha upp detta ? .. det e mkt blandat & trevligt filmat. bla. på Anders Speedster & troligen ALLA de andra bilarna. MVH/ ........Kristian ! ----------------------------------------------------------------------------- edit ! 169 mB --- STORT TACK TILL FREEMAN ! http://213.131.157.250/jmk/s-l-c.mpg _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
|
|
||||||
|
filmen e klar -- vem kan hosta denna ?
157.4 Mb & totalt 3min 35 sek skicka PM med namn & adress så kommer den i ett kuvert direkt PS.. skickar även med en BONUS film..... som VÄRD att se & skratta åt.... .......Kristian ! _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
|
_________________ Dan Hörner |
||||||
|
Re: Här är filmen ...
Tackar Dan _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
Hemma nu!
Saknade en del bilar från rejset. Men det var helt klart värt dom minuterna det tog att hämta den. Personligen hade jag gärna sett mer rejs än japanska lyx-jeepar osv.. Men det var helt klart kul att se film från rejset! _________________ /Anton Lillsund |
||||||
& inte ett ord om den fina lunga skånerundan ( )
blidde någe fel på flertalet av mina filmade sekvenser när jag förde över dem te datan tyvärr. MVH/ :......K _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
Dom har jag ju åkt en hel del på själv. Jag har en förmåga att lyckas åka fel när jag ska till motorbanor runt om i sverige. Flera är medvetna om detta..
Men visst är dom fina vägarna runt Knutan, helt klart! Synd att det strulade med filmöverföringen. >
_________________ /Anton Lillsund |
||||||
|
Jag kunde heller inte titta på filmen med ina 'vanliga' videospelare men med VLC funkade det utmärkt...
http://www.videolan.org/vlc/ |
||||||
Hehe. Tack för tipset _________________ //Kenth Wiklund Alfa 75 3.0 Potenziata #75 A4 Avant T |
||||||
|
får jag länka filmen till det engelska vx-forumet??
det var ju en del på speedstern
_________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
![]() |
Bilder o videos
|
3179 besök totalt |