| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Vilken färg att måla golvet med?
|
<< 1, 2 4 besök senaste veckan (13295 totalt) |
|
Jag lyfter tråden då jag har samma fundering.
Någon som bar bra tips på färg? Ska måla invändigt som redan är grundat från fabrik samt skyddsburen som är helt oskyddad än. Alcro komplett osv diskuterades tidigare i tråden, någon som testat? _________________ F r e d r i k G e r l i n g |
||
|
Jotun BengaLack
Utomhus plåtfärg för vindskiveplåt, fönsterbleck mm. Känns tunn, men täcker jättebra! Flyter ihop fint så man ser inte penseldragen. Två lager körde jag inne i bilen som hade lite grundfärg och lite plåtrent på sina ställen. Två lager på buren som va ren.
_________________ Fredrik Heijel www.hondaklubben.com Super Seven Suzuki Swift Sport -14 Toyota Rav4 Gazoo Racing -24 Civic -00 BilsportSS 1.24.12 såld
|
||
|
Re:
Hej, Tack! Jag har faktiskt tittat på den färgen men var rädd för att man skulle se penseldragen för tydligt pga att den är så tunn. Vilken av modellerna använde du? Finns en som man kan måla direkt på eventuell rost också samt en matt modell. _________________ F r e d r i k G e r l i n g |
||
|
_________________ Fredrik Heijel www.hondaklubben.com Super Seven Suzuki Swift Sport -14 Toyota Rav4 Gazoo Racing -24 Civic -00 BilsportSS 1.24.12 såld
|
||
![]() |
Skruva banåkabil
Vilken färg att måla golvet med?
|
<< 1, 2 4 besök senaste veckan (13295 totalt) |