Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (14704 totalt) |
Film
Här har du även en film! Filmen är tagen på Mantorp korta banan! http://www.youtube.com/watch?v=VdSph [/url] _________________ Johan Rothman MTG Racing |
||
Re:
Hej! Denna Bil byggde jag och min bror 1997 och körde i SLC. Vi sålde bara karossen -99. I december 2020 hittade vi Karossen nere i Olofström! så vi har köpt tillbaka den. Vi bygger för fullt nu, och den kommer att köras med i SSK-serien. För mer info följ oss på instagram under namnet "Jansson Racing" där kommer vi lägga ut byggbilder inom kort. Så ja, den kommer återfödas i lite mer brett format'. //Johan och Mikael JANSSON RACING _________________ Johan Jansson |
||
Tjena Mittbena vilket trådlyft!
![]() Superkul med en gammal svensk stridsvagn modell tvååfötti! Lite fler bilder på heeela bilen efterfrågas. ![]() _________________ /Torkel Kristensson Westfield Aerorace R1 - Modsport 2 "Best bad idea ever!" GMAB Ordsmedjan |
||
Re: Jansson Racing 2.0
Blir ju hur grymt som helst, vilken klass i SSK skall ni köra? Vad är det för maskin, och fler bilder tack som nån skrev ![]() ![]() ![]() _________________ Johan Axelsson |
||
Re:
Jag har inga sociala medier ![]() ![]() Tanken var att köra 3C för min del också men det ser mörkt ut, skall till kullen nu den 22-23 och ta licensen iallafall. Håller på å skruvar ihop Tore Buers 242:a, hoppas få upp den i bänken tills nästa helg så den är körbar och ordentligt testad tills den helgen. Det är ju något visst med dessa härliga gamla volvos kör hårt å lycka till ![]() _________________ Johan Axelsson |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (14704 totalt) |