Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
2282 besök totalt |
Har ännu en gång varit på min favoritmässa i Essen, kom dit när de öppnade på lördagen, tänkte att jag går igenom den idag och så tittar jag lite extra i morgon, sex timmar senare så har jag fortfarande inte gått igenom hela mässan, men kroppen tycker att det är dags att gå på julmarknad istället. Behövs verkligen 2 dagar för att se allt man vill se.
Fick ju faktiskt med mig kameran så några bilder blev det, ett litet urval: Replika, tillverkas flera om du vill ha, okänd kostnad. ![]() Trevlig liten leksak, skulle vara kul att höra ljudet. ![]() ![]() En samling M3 E30 att köpa, just denna får du för 79900 Euro ![]() En STOR Bugatti som gör reklam för Techno Classica i mars. ![]() ![]() Lite "ingenjörsporr" i Brabus monter, kan stå och begrunda detaljarbetet och bara njuta. Hade jag haft råd hade jag köpt en direkt, om man blir sugen finns de till salu här: https://www.brabus.com/de/classic-ca ![]() ![]() ![]() ![]() Givetvis fanns där en del Porsche. ![]() ![]() Försäljningen verkade gå bra också. ![]() ![]() ![]() ![]() Fanns en del roliga Ford på plats och just denna var det lite extra kul att se. ![]() ![]() ![]() ![]() Och så fanns det givetvis många VW och en del hade rensat upp lite runt motorn. ![]() ![]() Inte mycket Opel på plats, men Ascona med gammal 16v motor kan ju vara kul. ![]() ![]() En ny variant av splitfälgar jag inte skulle vilja använda på banan. ![]() ![]() Brett och lågt ska det vara ![]() ![]() Skulle inte vilja sätta upp dessa i min däckmaskin. ![]() En Svensk fanns det också på plats. ![]() ![]() ![]() Jodå, Golf fanns det också och den måste ju ha en passande dragbil också. ![]() Bergcup hade också en monter, behöver nog åka och se lite Bergrennen snart igen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mera Golf och så även en av montertjejerna som finns lite överallt ![]() ![]() Brukar inte titta på F1, men denna var ju kul att se, man kan ju fundera på hur många timmar de tillbringar i vindtunneln. ![]() ![]() ![]() Jag känner mig lite för fluffig för att klämmas in här. ![]() ![]() ![]() En trailer för de som inte behöver tänka så mycket på vad det kostar... ![]() ![]() ...och en trailer för de som har det lite sämre med ekonomin. ![]() _________________ MVH Ingmar Truedsson Opel Kadett GSi på bana |
![]() |
Eftersnack
![]() |
2282 besök totalt |