Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 5677 besök totalt |
Integra Type-R är riktigt bra FF-banbil.
Ställ frågan här istället www.hondaklubben.com _________________ "Racing improves the breed" - Soichiro Honda Civic 1.6VTEC -91 SS 1.26.29 |
||||||
![]() _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
[quote="Acke"]
Låter snarare som om artonåringen råkade ut för er om sanningen ska fram. _________________ Martin Öling |
||||||
hehe.. mjoo.. så kan man kanske se det...... det roliga var att när han först komm upp å ville "dra" så drog ja upp halvmetersbucklan jag just vunnit på "En dag på strippen" på Säve... å försökte förklarade att jag inte behövde "dra" för jag hade redan bevis på att bilen gick bra... ![]() _________________ MackeMaehlum |
||||||
[quote="Acke"]
Låter snarare som om artonåringen råkade ut för er om sanningen ska fram. _________________ Martin Öling |
||||||
Självklart mest nyanserade men även mest innehållsrika också vad det gäller fakta etc. Är det någon som kan bilarna så är det vi(HPC). ![]() _________________ Martin Scotte -Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak. Honda Civic Superstage: 1.22.44 |
||||||
Sund att den driver på fel hjul.. Skulle vilja bakhjulskonvertera en och testa hur den hade gått..
|
||||||
Man tar två fräscha CRX VTEC och en helg med vinkelslip och svets. Ett grovsnitt i motorrummet på ena bilen så man får med framvagnen därifrån till kratern man skapar i bakänden av den andra. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
Menade inte direkt att HPC skulle välja bil åt trådstartaren utan ge en indikation på hur ITRen är som rejsbil. Självklart får kan man få dåligt nyanserade åsikter om Honda vs resten på HPCs forum, men det är nog fler på HPCs forum som har erfarenhet av t ex. BMW E30 än vad folket på detta forum har erfarenhet av Integra Type-R. Lennart, det blir nog enklare att göra en CR-NSX ![]() http://www.honda-performance.com/crn _________________ "Racing improves the breed" - Soichiro Honda Civic 1.6VTEC -91 SS 1.26.29 |
||||||
Ta om det här är du snäll! ![]() Kan du förklara så att även en morgontrött it-konsult förstår vad du menar. Gärna med bild ![]() _________________ Mvh Benci_Hovanyi ![]() Gotland Ring 1:33,33s |
||||||
lol det gorde jag med det va därför jag fråga ![]() _________________ Eric Pettersson |
||||||
Hehe....Fast&Furious är ett virus som drabbar människor med kriminellt dålig smak och total avsaknad av kunskap i vad en bil borde användas till. ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ "Racing improves the breed" - Soichiro Honda Civic 1.6VTEC -91 SS 1.26.29 |
||||||
hehe fan nejon eller hur det stavas det är fett bögit men visa bilar är riktigt coola tycker jag som är 16 ![]() //eric _________________ Eric Pettersson |
||||||
Bögigt?
Kanske om det sitter på en sleten volvo från 80 talet, men annars, RESPECT STREETGLOW!!! _________________ Andreas Jensen 93 Aero SS -03, 93 Aero Coupé -02, 900T16 Cab -89 & 900T8 -85 på garaget.org |
||||||
Re: Bögigt?
öö alla har olika uppfatnigar å visa bling bling bilar är snygga men visa är så fula fan väm som hälst kan ju gå och köpa ett kjolpakcet för 10.000kr å säta på, det är ju bara att va en i mägden, ta å bygg ett själv så är det RESPECT å jag RESPECTERAR inte biln utan personen som ratar DEN........... //eric _________________ Eric Pettersson |
||||||
![]() Diskutera neon går bra att göra på andra forum. Det är ju tur att alla inte tycker exakt likadant om allt ![]() _________________ ![]() |
||||||
sorry _________________ Eric Pettersson |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 5677 besök totalt |