| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
BMW E92 M3 DKG Öhlins Road&Track
|
6 besök senaste veckan (14223 totalt) |
|
Re: BMW E92 M3 Öhlins Road&Track
_________________ Franz Harlegård BMW E92 M3 DKG |
||
|
_________________ BMW 135I CSL http://www.speedhunters.com/2013/07/predictability-is-dead-the-turbo-mercedes-190/ / Alexander Lindquist |
||
|
Hej Franz.
Fina uppdateringar på bilen. 👍 Vart köpte du GT4 läppen och vad kostade sensormattan? Jag har tidigare kodat bort mattan och sidoairbag då jag monterat skalstolar. Men funderar på vad som är enklast om man vill återställa en dag. ☺️ _________________ Christian Halldén Enthusiast Group AB BMW 1M "GTS-R" BMW M3 E90 "CRT inspirerad" |
||
|
Hallå! Tack så mycket! Sålde den för 1 månad sen... ångrar lite att man sålde den..
Sensormattan letade jag reda på en bilskrot, likadan sensormatta i e8x/e9x. Gav 100kr för den, medans på BMW tar ungefär 5 tusen för den. Fick hjälp av kennie här på rejsa hur jag skulle få tag på sensormattan. Samt du behöver ha 2 stycken motstånd. Det är bara passagerarstolen som behöver sensormattan. Väldigt enkelt och billigt. Slipper man koda å grejer 👍 Läppen är ifrån schmiedmann. Behövdes mycket kärlek på den... fick slipa till den och lackera den... mycket arbete var det på den läppen! _________________ Franz Harlegård BMW E92 M3 DKG |
||
|
Jag har köpt flertalet frontläppar/vingar hos MK Rennsporttechnik i Tyskland, Egen tillverkning i superfinish till vettiga priser, kan verkligen rekommenderas!
_________________ Per-Otto Kent BMW M4 G82 "Clubsport" Megane Trophy 300 Raeder Motorsport |
||
|
Re:
Jag har två M3or om suget blir för stort... 😂 Jag har köpt en läpp "kolfiber" men bara ett ytterlager i kolfiber och stomme i glasfiber, typ som en kinaläpp... känns som en blåsning, firman hävdar fortfarande att det är en carbon läpp. 😅 Inte helt lätt det där att handla kolfiber delar från många utländska firmor och bli nöjd med passform/kvalite och pris. ☺️ _________________ Christian Halldén Enthusiast Group AB BMW 1M "GTS-R" BMW M3 E90 "CRT inspirerad" |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
BMW E92 M3 DKG Öhlins Road&Track
|
6 besök senaste veckan (14223 totalt) |