Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 11382 besök totalt |
Hej!
Skit att man inte kollar här oftare ![]() Jag är självklart intresserad. Ett perfekt tillfälle att bl.a. lära känna sina rejsa-kollegor. Jag har träffat Kenneth och Anders från Motorjournalen några gånger då vi har gemensamma bekanta och jag vet med mig att det är goa gubbar det handlar om ![]() Så om det blir en 2-dagars eller finns plats över så räkna in mig /Mathias LBR PS. Var det nån som skulle åka från Motala? Har ni möjlighet att ta med er en motor till mig därifrån? ![]() _________________ /Mathias Cardevik ![]() 3:a BMW Cup Modifierad 2013 & 2015 samt Standard 2011 & 2012 |
||
Magnus... fråga då snällt om 2 besök så att alla får plats ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
Jag kommer gärna med , om det finns rum i en bil för en snacksalig norrlänning (jo vi är sällsynta)
![]() Min lilla röda väntar på tillfixning av framhjulslager +en renovering av en gul konidämpare _________________ Krister Andersson. Finspång - Kalix BMW 325ti En upptagen Man |
||
Jag vill oxå. Och då blir det oxå en kompis eller två......
![]() Men då får vi hoppas på två tillfällen. |
||
Jag har snackat med Peter precis. Det blir i oktober. Exakt vilken torsdag det blir i oktober var lite svårt att säga pga arbetsplaneringen de har. Någon torsdag var tex samma dag som deadline för att ha en bunt reportage klara. Inte rätt dag o komma på typ
![]() ![]() Det dyker nog upp ett helspikat datum inom någon vecka. Sen får vi se hur många som droppar av pga att de inte kan det datumet så får vi se om vi inte kan knöka in alla samma dag. Hoppeligen. Börja banta och skaffa tunna åtsittande käder (gärna lättglidande) ![]() _________________ ![]() |
||
Jag kör nog en ny tråd så att ingen missar det. _________________ ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 11382 besök totalt |