Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Skruva banåkabil
![]() |
1 besök senaste veckan (2627 totalt) |
Min svågers Fiat
Min svåger har en FIAT Tipo 2.0 16V som han tänkt åka bana med nästa sommar. Nu när alla är uppvärmda och har tänkar mössorna på så undrar jag rätt och slätt vad man enkelt kan göra för att få ännu mer snurr på denna låda. ![]() _________________ Roger Olsson Jaguar V8-98 |
||
Re: Min svågers Fiat
Snurr på motorn eller chassit? _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||
http://www.fiat.cjb.net
http://sfk.ibk.se/forum/forumdisplay Dock inget större drag i forumet, tyvärr. _________________ Conny Norén Kör två bilar. Vilka det är, det varierar. ![]() |
||
Tipo
Det kan bli lite fel ibland... Detta var en tipo ![]() Så här får man mer effekt ![]() För att inte prata om bakvagnen.... ![]() Det finns ritningar på det mesta men jag rekomenderar dig inte att försöka... Vi försöker köra långlopp med den men i år har det inte gått så bra. Den gör varvat på Svista på 1.07 Eric Lycke Lycke racing _________________ Eric Lycke |
||
NEJ! för guds skull, de är ju 8v. ![]() 16v motorerna är i princip likadana allihop som jag förstår det, från Tipo genom Alfa till Delta Integrale... Hur mycket pengar har ni? ![]() Finns nog ruggigt mycket delar till dom i Italien, gäller bara att leta, kolvar/stakar/kammar plus ett vettigt sprut och fina in och utvägar från förbränningsrummet borde lösa en del problem. ![]() Jag kan se vad jag har i länklistan hemma. _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||
Nu snackar vi *S*
Skämt och sido, första säsongen är bokad som inlärning dock med lite mer potential i bilen från början. Bilen används inte för tillfället då svågern har möjligheten att åka sin GTV -97 till jobbet varje dag och vi tycker båda att det är synd att glömma bort den. Alla länkar mottages med stor tacksamhet. PS. Erik! Ser jag rätt? Har du parkettgolv i verkstan? ![]() _________________ Roger Olsson Jaguar V8-98 |
||
för h******e erik. lär dom er inget på kth nuförtiden (iofs pluggar du inte där längre
![]() seså! öppna upp ditt gamla fotoredigeringsprogram och gör en liten downsize på dessa bilder till det mera normala 800x600. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
om du vet hur mailprogrammet funkar, så kan du skicka dom till mig, så returnerar jag lagom stora
![]() ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
![]() |
Skruva banåkabil
![]() |
1 besök senaste veckan (2627 totalt) |