| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Diskutera 8h LAN, Det börjar dra ihop sig!
|
2 besök senaste veckan (9295 totalt) |
|
Det råkar, av en händelse, inte vara någon som har ett 20 manna militär tält liggandes i förrådet. Ett sådant vore rätt bra att ha till detta LAN
Plats för alla, samt kamin att elda i. Det enda jag har är ett kamuoflagenät som jag tog med meig hem från Libanon för tiotalet år sedan, det håller dock varken temperatur eller väder ute
//Micke _________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||
Själv har jag ingen aning om hur dom gör i riktiga rejs bilar, men du har säkert rätt. Så frågan är verkligen .... varför är det så? Verkar helt bakvänt tycker jag. |
||
|
Trailern kommer dit redan torsdag/fredag enligt uppgifter från Simbin. När vi kan börja öva måste jag dock be att få återkomma om. Sebastian på Simbin är på nåt race i Tyskland och är åter i Sverige på tisdag.
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
_________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
|
Trailern, jag har uppfattat det så att på söndagen är trailer simulatorerna bokade åt oss för vårt race.
om man vill åka och träna på lördagen så får man stå i kö som alla övriga som vill prova på simulatorerna. På kvällarna är det nog en hel del SLC förare som provkör också. Tror det är ett ganska stort tryck på att få testköra simulatorerna. _________________ //LuPuS// Peter Lundgren |
||
|
Nu finns det lite information om ert sim-race utlagt på http://www.slc.se
_________________ /Kristian Elisson |
||
Helt korrekt! _________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||
|
Sett det här? https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
|
Efter utökningen till 4 personer per team finns det plats för ett par stycken rejs sugna till. Lyssna runt, jag vet att det är kort varsel.
Jag vill dock polängtera att det inte är ett krav att vara 4 förare/lag. Det går lika bra med tre. Jag förbehåller mig dock rätten att placera in en fjärde person i alla lag om ni är tre och inte har en fjärde person på gång själva.
_________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||
|
Det tycks vara en del folk som tar med sig tält, jag har inte bestämt ännu, men jag hoppas på att någon kan tänka sig att låna ut en plats, känns ganska dumt att ta med sig om nu det finns flera som sover ensamma i sitt=)
_________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
||
|
Fråga!!! Är det någon som kan tänkas ta med sin videokamera och filma lite? Lägga upp lite filmer på nån server eller kanske borta på RSC-forumet???
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
PP har en sängplats över..... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Det står i reglerna att vi skall köra 3+3+2 timmar. Betyder detta att vi startar ute på gridden, kör 3 timmar och går imål. Sedan startar vi på nytt på gridden eller? Slår vi ihop alla "split times" efteråt då som om det skulle ha varit ett enda långt rejs?
_________________ Christian Waltgård |
||
![]() |
Racingsimulatorer
Diskutera 8h LAN, Det börjar dra ihop sig!
|
2 besök senaste veckan (9295 totalt) |