Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
6141 besök totalt |
SÄLJES: BMW E30 1990 M52B28, Brembo, Helbur, osv
Funderar att sälja min E30 med tysk registrering pga av för många bilar. Byte kan vara intressant. mycket gjord med bilen, om jag glömde nåt uppdaterar jag annonsen igen Drivlina: 246hk (papper finns): grenrör, Schrick cams, M50 insug, Sachs Performance Koppling, osv E36 328i M52B28 med 5vxl Oljekylar med M3 filter CAE shifter PU motor- och lådakuddar LSD 40% med PU kudde Catchtank 8x17 Styling 32 med Federal FZ201 235/40 Våghallning K-Sport inställbar coilovers med toplager, cornerbalanced HR ställbar kräningshämmare 5bult nav Länkarmar fram uniball Bakaxel PU (Strongflex gul) Toe/camber inställbar bak Fjäderbenstag fram Bromsar Porsche 996 runtom (Brembo) Flyttande skivor fram M3 325x28 Venitlerat skivor 294x19 bak Porsche OEM brombelägg (Textar) Bromskylning fram Ställbar bromsventil Stålslangar Chassis/Inredning Sparco stolar Schroth bälte Momo ratt Fulbur ( skruvat) Oljedryck/temp mätare Glasfiber huv Glasfiber bakluka med rocketbunny vinge att köpa till macrolon rutor 7,5x17 BBS RS kopior med 215/40 Federal RSRR E36 styrväxel Tandstifter Bromsskivor E30 M3 vinge osv Priside: 170.000kr Varvtid Knutstorp: 1:09,2 med gammla däck och medioker förare ![]() Miltal är lite osäker, jag köpte motor och lada använt, men effekten är ok och ingen missljud ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hoppas det är ok att använda Robbans bilderna? _________________ M!ke 5chmid |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
6141 besök totalt |