Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 46709 besök totalt |
Re:
Jag hade den en stund på min andra Gat-M3:a och fy fasen vad kul det är att köra! Varvar tokigt mycket vid landsvägsåka men oj vilken känsla när man gasar lite, gillar man att växla så är det ett måste. I övrigt kan jag inte säga så mycket mer, jo förresten, att Peder är riktigt bra. Pris kommer jag inte ihåg, skicka ett PM om det fortfarande är intressant så kan jag leta reda på kvittot. _________________ M4rcus Kaellstr4nd Porsche 997 turbo |
||
Re:
Det var i Björn Rittinges tråd om hans gamla M3 e36 som detta skrevs _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
Re:
Ok tänk bara på bullkraven, jag vet att Köhlers kit till M3 E30 öåter något galet fett men VÄLDIGT högt oxå. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
Många år sedan nu...
Bilen är fortfarande inte i ordning och nu har jag gått vidare och köpt nytt så denna står bara och tar plats. Jag kommer försöka sälja allt, antingen i paket eller i delar beroende på intresse. Bilen finns på Värmdö i Stockholm. Original inredning finns kvar men en del är kvar i Motala tillsammans med en S50B32 med original piska och styrsystem. Motorn startades senast för 5-6 år sedan och borde hoppa igång utan problem efter en service. Motorn går runt men går inte igång i dagsläget, inte lagt en minut på att undersöka vad felet kan vara men den gick problemfritt innan buren byggdes och elfelen hopade sig. Elen i coupen fungerar inte som den ska, jag har ingen aning om varför. Antingen reder man ut härvan eller byter till eget system. 8-punktbur och bakvagnsförstärkning är monterad och bilen är helt rensad invändigt så när som på värmepaket och el. Låter detta som ett projekt du har orken att färdigställa eller är intresserad av några delar? Hör av dig. //Marcus _________________ M4rcus Kaellstr4nd Porsche 997 turbo |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 46709 besök totalt |