Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 3293 besök totalt |
Ja det är inte lätt, men vi har juh dig att tacka för den bästa abstinensboten!
![]() ![]() Sedan finns juh alltid garaget ![]() |
||||
Re: Uuuuuääähhhhh! Säsongen börjar närma sig sitt slut!
Med 10000 nya inlägg/kommentarer ? ![]() Vi ser fram emot ditt 20000:e inlägg/kommentar ![]() ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
Mitt recept: 1st Richard Burns Rally (finns till Xbox och PC) 3st valfria racesimulatorer 1st skrotbil 1 låda bilfilmer Blanda spelen med lite bilfilm om kvällarna och nätterna. På dagarna misshandlar du skrotbilen runt isiga grusvägar eller frusna sjöar. Avnjuts bäst tillsammans med en kopp varmt té framför rejsa.snart. |
||||
Har ju vart min första sommar med detta nya intresse, kunde väl knappast tänka mig i mars att det här med bankörning och racerbilar skulle bli ett SÅ stort intresse för min del. Men efter första prova på bankörningen var det klippt, skulle nog även vilja påstå att denna site är en RÄTT stor bov i dramat också
![]() Som tur är har man ju ett hyvens projekt i vinter, ska och hämta en 325:a E30 i helgen som kommer, och på den ska det göras en hel del innan våren kommer och banan ska beträdas ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||
Klart du klarar det, Magnus!
Du har för det första ditt eminenta forum som inte precis blir mindre under vinterperioden (tack för det!). ![]() Sedan finns det självklart andra saker att hitta på för att bota abstinensen. Det finns ju motorsporter som har sin säsong på vintern. Köp dig en gammal fyrhjulsdriven bil och kör fort på isarna i vinter! ![]() ![]() _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||
![]() Testade ett par varv på Anderstorp med en 550 Maranello när jag var på Mantorp i Lördags. Oj va jag längtar till den 31:a oktober nu |
||||
Det receptet måste jag bara få av dig!! Funderar på att tillbringa vintern med en bakhjulsdriven hitlersläde ![]() ![]() Själv har man några motorsport aktiviteter kvar iallafall, förhoppningsvis ska jag tävla med en 205gti på östgötaserien på Mantorp och veckan därpå är det Gotland Ring ![]() Sen börjar.....depressionen... ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||
HÄÄÄÄÄÄÄ!
Säsong #2 är på väg, isdäck och höjd Silverpil är lika kul som Silverpil på asfalt. /J |
||||
Södra halvklotet?
![]() Jag har iaf två dagar kvar på Kullen, hoppas det skall dämpa mig lite. Sen satt jag och funderade på om jag inte skall fixa en rigg för simracing i vinter, min burk är lite för slö... ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
Min säsong har varit slut i flera veckor
![]() Fått trösta mig med att sätta på mig funderarmössan och börja skissa på förändringarna till nästa säsong... byggandet är ju ändå nästan halva grejjen. ![]() Sen får jag fasen se till att få ner sittfläsket i en go-cart några gånger under vintern... _________________ Ragnar Burenius ![]() |
||||
Jag kommer tillbringa en hel del tid i garaget med att renovera motorn i corsan och göra iordning min nya "bruksbil" (skyline R32GT-R).
I övrigt tänkte jag dämpa den värsta abstinensen med isåka och förhoppningsvis en tur till Norrland med en massa skoteråka ![]() Jag har förövrigt inte åkt en enda banträff i sommar pga att regbes av corsan dragit ut på tiden, så jag skall faktist åka premiärturen för säsången på kullen på lördag ![]() _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||
Tja ner på det lokala gymmet , och satsa på badpojke 2005 ![]() ![]() _________________ Krister Andersson. Finspång - Kalix BMW 325ti En upptagen Man |
||||
vad klagar du för ?? för vissa har den inte ens börjat... ![]() ![]() _________________ MackeMaehlum |
||||
nää vadå snart slut, jag ska ju åka å köpa ny bil om 2 dagar, är ju massvis kvar på säsongen
![]() sen blir det ju å skruva lite, å kanske lite tid till skolböckerna... å massvis av sittande på forumet å bara trycka på olästsa om och om igen och svära över att det inte skrivits nått nytt ![]() ![]() ![]() edit: man kanske kunde gå i ide? ![]() _________________ Pontus Fyhr |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 3293 besök totalt |