| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
STCC 2005 Mercedes C-Class
|
1970 besök totalt |
|
Ja detdär är ruskigt snyggt!
Hoppas nu Tobbe kan få ihop alla bitar så Gäddhultarn kan bygga klart och de kan få till en budget som gör dom konkurenskraftiga. Det lät iaf inte helt negativt när jag surrade lite med Tobbe idag.
|
||
|
Japp, en svart, snygg en!
Var ruskigt många fina bilar där som ställdes ut (och kördes runt banan), Lambo Diablo GTR, Gallardo, Ferrari 360, Porschar av många slag, Skyline GTR såg jag skymtandes, Maserati Quattroporte, MG X-Power osv... _________________ Johan Meissner |
||
|
oj, då missade jag verkligen något! Jag avstod från att åka 13 mil för att istället se Ekström ta hem DTM-titeln på TV...
Kördes MG X-Power:n på banan och i så fall, lät den som jag tror att den låter?!!! Dvs, så här: !!!
_________________ Nordschleife: 626 varv |
||
Jodå, den kördes på banan! Den lät dock inte alledes för högt, men dock hörde ett gott V8-ryt där under... _________________ Johan Meissner |
||
|
Till och med jag finns med på bild 4:a! Eller rättare sagt frugan och halva jag.. (med kameraväskan)
Ska bli skoj att se den när dom får fart.. Tobias sa i alla fall att han inte behövde oroa sig över att inte ha nåt att göra i vinter.. Och jag förstår honom! //magnus _________________ Magnus Berglund Mazda Rx7 1981 Rx5 1977 Wankel? Yes!
|
||
![]() |
Bilder o videos
STCC 2005 Mercedes C-Class
|
1970 besök totalt |